Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 17:53Jo, men det bör ändå handla om kanske 15 miljoner i ren vinst!
Jo, men det bör ändå handla om kanske 15 miljoner i ren vinst!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 17:55Vinsten hamnar i bandylaget framför allt.
Vinsten hamnar i bandylaget framför allt.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 17:57Jaha?
Så vinsterna från VR går in i ett bandylag??? Jösses!
Jaha?
Så vinsterna från VR går in i ett bandylag??? Jösses!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 17:59Jag kostar 750 kr/timmen på jobbet, vissa tycker jag är värt de pengarna andra inte.
Allt har ett pris och antingen betalar man eller så låter man bli.
Jag kostar 750 kr/timmen på jobbet, vissa tycker jag är värt de pengarna andra inte.
Allt har ett pris och antingen betalar man eller så låter man bli.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:01Maif:s cykelgäng får säkert lite också men bandyn är den stora grejen i den föreningen.
Bättre att stödja belgiska bryggerinäringen.
Maif:s cykelgäng får säkert lite också men bandyn är den stora grejen i den föreningen.
Bättre att stödja belgiska bryggerinäringen.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:01Kan man betala mer om man tycker det är för billigt
Kan man betala mer om man tycker det är för billigt
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:02Ja Erik, vägarna är ju fria att cykla på.
Ja Erik, vägarna är ju fria att cykla på.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:06jag kan hålla med dig, åkt en del lopp inte stannat i någon depå, kommit i mål, fått en plakett, en kopp kaffe och lite sportdryck, kanske en bulle. och undrat lite vad jag egentligen betalade för och vad som skilde detta från att åka på en träningsrunda.
jag kan hålla med dig, åkt en del lopp inte stannat i någon depå, kommit i mål, fått en plakett, en kopp kaffe och lite sportdryck, kanske en bulle. och undrat lite vad jag egentligen betalade för och vad som skilde detta från att åka på en träningsrunda.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:07Jag kom på det själv, lättare och komma ifrån fru och barn om man säger att det är tävling 😉
Jag kom på det själv, lättare och komma ifrån fru och barn om man säger att det är tävling 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:07MOTALA AIF IDROTTSALLIANS
MAIF Cykelklubb
MAIF Fotbollklubb
MAIF Friidrottsklubb
MAIF Ishockeyklubb
MAIF Orienteringslag
MAIF Skrinnarna
MAIF Skidklubb
MOTALA AIF IDROTTSALLIANS
MAIF Cykelklubb
MAIF Fotbollklubb
MAIF Friidrottsklubb