Quote from ellen olsson on 7 January 2009, 18:08MAIF tar emot bidrag på bankgiro 367-8042. Bandyn och handbollen är dock nedlagda inom ramen för MAIF sedan många år tillbaka. Du får dock äran att sponsra deras fjollboll...
MAIF tar emot bidrag på bankgiro 367-8042. Bandyn och handbollen är dock nedlagda inom ramen för MAIF sedan många år tillbaka. Du får dock äran att sponsra deras fjollboll...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:08För mig är det en sak att stödja cykelklubbar och något annat att betala till Ödeträsks hembygdförening, som inte är så cykelintresserade.
För mig är det en sak att stödja cykelklubbar och något annat att betala till Ödeträsks hembygdförening, som inte är så cykelintresserade.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:09Ja, det är många år sedan jag körde VR också...
Ja, det är många år sedan jag körde VR också...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:09jag vet nog enklare sätt och tjäna pengar än att ordna motionslopp på cykel
jag vet nog enklare sätt och tjäna pengar än att ordna motionslopp på cykel
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:10VR är inte en cykeltävling!
VR är inte en cykeltävling!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:11jag redigerade mitt inlägg, nöjd nu David ?
jag redigerade mitt inlägg, nöjd nu David ?
Quote from j sollerman on 7 January 2009, 18:12vadå inte tävling, de finns ju resultatlista 😉
vadå inte tävling, de finns ju resultatlista 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:13RAYMOND!
RAYMOND!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:14att två gånger om tjata om bandy får mig osökt att tänka på hockey: puckat 🙂
att två gånger om tjata om bandy får mig osökt att tänka på hockey: puckat 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 18:17Ja Erik! Det är mycket svårt att få en cykeltävling att gå ihop ekonomiskt och därför så blir det färre tävlingar för varje år i Sverige.
I Danmark har man ekonomiska styrmedel som gör att klubbarna ordnar tävlingar och slipper "straffavgift" till DCU.
M
Ja Erik! Det är mycket svårt att få en cykeltävling att gå ihop ekonomiskt och därför så blir det färre tävlingar för varje år i Sverige.
I Danmark har man ekonomiska styrmedel som gör att klubbarna ordnar tävlingar och slipper "straffavgift" till DCU.
M