Quote from Funbeat user on 19 February 2007, 21:57Tack 🙂 det är kul att några tror på en och att man orka fast man sitter i rullstol 🙂
Tack 🙂 det är kul att några tror på en och att man orka fast man sitter i rullstol 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 09:35Nina, Vaddå "tror"? Du menar "övertygad". Självklart kan du träna, det gäller bara att våga börja. (H)
Nina, Vaddå "tror"? Du menar "övertygad". Självklart kan du träna, det gäller bara att våga börja. (H)
Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 16:47Exakt Linus, övertygad. Tack... 🙂 jo, det är bara rädslan att börja och göra annorlunda...som många funktionshindrade har svårt med. Men det är för många också det enda sättet att träna.
Exakt Linus, övertygad. Tack... 🙂 jo, det är bara rädslan att börja och göra annorlunda...som många funktionshindrade har svårt med. Men det är för många också det enda sättet att träna.
Quote from antti5303@gmail.com on 21 February 2007, 11:25Ingenting är omöjligt ! (på sjungande dalmål som Gunde)
Kolla vad Anders Olsson lyckats med hittills, nu ska han köra Ironman...
http://www.sportforlaget.com/produkt.asp?idnr=210&back=home
Ingenting är omöjligt ! (på sjungande dalmål som Gunde)
Kolla vad Anders Olsson lyckats med hittills, nu ska han köra Ironman...
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 21:40Jag har varit och lyssnat på David Lega och det är verkligen inspirerande, även om man inte har några funktionshinder själv.
Jag har varit och lyssnat på David Lega och det är verkligen inspirerande, även om man inte har några funktionshinder själv.
Quote from Funbeat user on 26 February 2007, 07:33jo, han är inspererande...men en till som är också inspererande är Mikael (benlös, armlös, makalös), han gav mig hopp att fortsätta att ifrågesätta folk om varför skulle vi funktionshindrade inte kunna göra allt det som ni gör... så om det är möjlighet at
jo, han är inspererande...men en till som är också inspererande är Mikael (benlös, armlös, makalös), han gav mig hopp att fortsätta att ifrågesätta folk om varför skulle vi funktionshindrade inte kunna göra allt det som ni gör... så om det är möjlighet at
Quote from Lars Mörrby on 24 April 2007, 21:49Hmm... vill minnas att det för en del år sedan fanns en rullstolsbunden kille som kallades "fimpen" som var en hejare på bänkpress...
Det står inte mycket om vad du kan göra och inte Nina, men det finns säkert en massa övningar som du kan göra minst lika
Hmm... vill minnas att det för en del år sedan fanns en rullstolsbunden kille som kallades "fimpen" som var en hejare på bänkpress...
Det står inte mycket om vad du kan göra och inte Nina, men det finns säkert en massa övningar som du kan göra minst lika
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 08:51Jag kan mer eller mindre göra allt som "ni" gör. Har även spelat innebandy som jag var livrädd för, övervann min rädsla för bollar men nu var det länge sen jag spelade. "Har ju fått många bollar där man vanligen inte får bollar." (H)
Just nu simmar jag m
Jag kan mer eller mindre göra allt som "ni" gör. Har även spelat innebandy som jag var livrädd för, övervann min rädsla för bollar men nu var det länge sen jag spelade. "Har ju fått många bollar där man vanligen inte får bollar." (H)
Just nu simmar jag m
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 09:22och som du menar med precitionskörning... så menar hon att när hon träffar mig siktar och kör utav tusan på mig;)
och som du menar med precitionskörning... så menar hon att när hon träffar mig siktar och kör utav tusan på mig;)
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 09:47Om det vore så väl Hans, då skulle jag träna precisionskörning varenda dag 😉
Om det vore så väl Hans, då skulle jag träna precisionskörning varenda dag 😉