Quote from Guest on 23 October 2013, 10:54Deltog i en trailtävling igår kväll. Löpning med pannlampa, i extremt teknisk terräng. 13 km. Hade sprungit samma runda tidigare, men i dagsljus.
Tävlingen började dåligt för mig. Fick en mjölksyreattack redan innan jag kommit in på stigen - cirka 100 me
Deltog i en trailtävling igår kväll. Löpning med pannlampa, i extremt teknisk terräng. 13 km. Hade sprungit samma runda tidigare, men i dagsljus.
Tävlingen började dåligt för mig. Fick en mjölksyreattack redan innan jag kommit in på stigen - cirka 100 me
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 11:04Det verkar som det tog hårt på dig. Men kan det inte vara så att dina förberedelser, ev. brister, drickat under dagen helt enkelt gav dig dessa förutsättningar?
Alltså går det att ändra utan att träna mer. Din träning kanske inte va det som påverkade mes
Det verkar som det tog hårt på dig. Men kan det inte vara så att dina förberedelser, ev. brister, drickat under dagen helt enkelt gav dig dessa förutsättningar?
Alltså går det att ändra utan att träna mer. Din träning kanske inte va det som påverkade mes
Quote from Linnea Olsson on 23 October 2013, 11:05Illa Maria. Inte kul. Mycket känslor idag direkt efter loppet men jag tror det lägger sig snart. Du vet redan nu att du har gjort några fel som sinkade dig och att det kommer att gå mycket bättre nästa gång. Detta lopp var ett av hundra snart. Ta hand om
Illa Maria. Inte kul. Mycket känslor idag direkt efter loppet men jag tror det lägger sig snart. Du vet redan nu att du har gjort några fel som sinkade dig och att det kommer att gå mycket bättre nästa gång. Detta lopp var ett av hundra snart. Ta hand om
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 11:18Det var någon annan som slapp vara sist. Kan ju kännas gott att glädja någon annan person?
Det var någon annan som slapp vara sist. Kan ju kännas gott att glädja någon annan person?
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 11:52Oavsett om du var sist i loppet så ligger du ju långt långt före alla som valde att ligga kvar i soffan. En majoritet av Sveriges befolkning ligger alltså efter dig.
Tycker att du bara ska skaka av dig och komma igen nästa gång och se till att du laddar
Oavsett om du var sist i loppet så ligger du ju långt långt före alla som valde att ligga kvar i soffan. En majoritet av Sveriges befolkning ligger alltså efter dig.
Tycker att du bara ska skaka av dig och komma igen nästa gång och se till att du laddar
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 12:13Att andra gått hem säger mer om dem än om dig!
Träning är träning på dina premisser och mot dina egna förväntningar och inte andras. Finn dina egna mål och gläds med dem. Just nu rehabtränar jag i snigelfart och gläds åt de framsteg jag gör. Du har ju en
Att andra gått hem säger mer om dem än om dig!
Träning är träning på dina premisser och mot dina egna förväntningar och inte andras. Finn dina egna mål och gläds med dem. Just nu rehabtränar jag i snigelfart och gläds åt de framsteg jag gör. Du har ju en
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 12:50Jag känner igen känslan. Men, den lägger sig snart, om du låter den.
Tänk på varför du tränar i första läget. Antagligen så inser du att loppen bara är krydda, inte anledningen. Efter ett litet tag kan du sen vända tankarna om detta, typ lära sig och för
Jag känner igen känslan. Men, den lägger sig snart, om du låter den.
Tänk på varför du tränar i första läget. Antagligen så inser du att loppen bara är krydda, inte anledningen. Efter ett litet tag kan du sen vända tankarna om detta, typ lära sig och för
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 13:21Tack alla rara människor för kloka ord och pepp!!! Det känns redan mycket bättre 🙂
Tar nya tag, med mindre och "snällare" mål en tid framöver.
//Maria
Tack alla rara människor för kloka ord och pepp!!! Det känns redan mycket bättre 🙂
Tar nya tag, med mindre och "snällare" mål en tid framöver.
//Maria
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 14:21Fortsätt bara. Lär och gå vidare. Du satsade lite för hårt -- och sprack. Det är en lärdom i det. Lärdomen är att ha koll på hur mycket kroppen orkar idag. Men jag giller det gamla ordspråket "Hellre lyssna till den sträng som brast än att inte spänna båg
Fortsätt bara. Lär och gå vidare. Du satsade lite för hårt -- och sprack. Det är en lärdom i det. Lärdomen är att ha koll på hur mycket kroppen orkar idag. Men jag giller det gamla ordspråket "Hellre lyssna till den sträng som brast än att inte spänna båg
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 14:34Dålig uppvärmning kanske, som gjorde att du dog direkt? Sen att du är för varmt klädd ger dig minst 5 pulsslag extra, kanske mer. Bättre värma upp ordentligt, och kanske frysa lite precis innan start.
Andras prestationer kan man nästan aldrig påverka ...
Dålig uppvärmning kanske, som gjorde att du dog direkt? Sen att du är för varmt klädd ger dig minst 5 pulsslag extra, kanske mer. Bättre värma upp ordentligt, och kanske frysa lite precis innan start.
Andras prestationer kan man nästan aldrig påverka ...