Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller med Gunnar. Att du orkade mentalt att fullfölja borde du tar med dig till nästa lopp.

Maria - jag har inga bra tips eller råd. Du har fått så många redan också.

Jag säger bara - coolt! Imponerande att genomföra ett traillopp i mörker med pannlampa! För mig, som aldrig provat, känns det som en enorm nivåskillnad mot att kuta runt i dagslju

När min träning inte går så bra som önskat.

När det är så brukar jag titta på mina jämnåriga på jobbet. Det är nog den enda fördelen med att vara över 50, den åldern när hjärtsjukdomarna börjar (tycks det som). Inte bara tjockisarna flämtar så fort man b

Maria,
Det är milsvid skillnad mellan löpning i teknisk terräng i dagsljus och i mörker i pannlampssken! Om man inte är van vid det så går det rejält långsamt jämfört med i vanliga fall.
Du har fått en hel del tips om vad som kan ha orsakat att loppet ut

En annan variant är "Glöm det där. En gång är ingen gång". Men händer det 1 eller 2 gånger till så kan du ju börja fundera!

Håller med Harald! Jag tycker det är självklart att man stannar och hejar på de som kommer både efter och sist. Framförallt funktionärer men gärna även de tävlande. Det skall kännas som att man får samma service vare sig man är först eller sist.

Har i år

Måste bara säga att ni alla är fantastiska!!! Tusen tack för alla goda tips och råd, all uppmuntran och pepp!!!

Efter att ha läst första omgången svar på mitt inlägg, begav jag mig ut i trailspåret igen. Men denna gång en 4,4 km slinga istället för 13 km

Härligt, Maria!

Det är när man inte lyckas som man lär sig mest tycker jag! Om man aldrig får motgångar lär man sig inte uppskatta när det går bra. Precis som du skriver känner du nu en ny glädje när du ger dig ut och du har dessutom lärt dig vad som händer om man inte h

Kul att du berättar hur det känns med löpningen nu, det ger perspektiv och inspiration 🙂