Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 19:30Det finns två upplägg som jag tycker funkar bra ...
Alternativ 1 - 2block
Dag 1 löp - kvalitet
Dag 2 cyk
Dag 3 cyk alt. löp distans
Dag 4 åt
Dag 5 löp
Dag 6 cyk - kvalitet alt. cross kvalitet
Dag 7 VilaSimningen kan du lägga in varsomhelst utan att stö
Det finns två upplägg som jag tycker funkar bra ...
Alternativ 1 - 2block
Dag 1 löp - kvalitet
Dag 2 cyk
Dag 3 cyk alt. löp distans
Dag 4 åt
Dag 5 löp
Dag 6 cyk - kvalitet alt. cross kvalitet
Dag 7 Vila
Simningen kan du lägga in varsomhelst utan att stö
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 00:54Börje:
Peter Smith & Sven K ska ha äran, jag letade bara upp det de hänvisade till.;)Och Will Endurance:
TACK! Äntligen nån som förstod vad jag var ute efter! (t+)
----------------------------------------------------------------------------------------
Börje:
Peter Smith & Sven K ska ha äran, jag letade bara upp det de hänvisade till.;)
Och Will Endurance:
TACK! Äntligen nån som förstod vad jag var ute efter! (t+)
----------------------------------------------------------------------------------------
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 01:23Utifrån att man har en idé så lyssnar jag till allas da råd och kör ett upplägg som passar just mig. Det är det som styr att jag söker råd från de mer rutinerade inom triathlon.
Träningsmängd har jag alltid haft mycket av men inom kampsport då.Skillnade
Utifrån att man har en idé så lyssnar jag till allas da råd och kör ett upplägg som passar just mig. Det är det som styr att jag söker råd från de mer rutinerade inom triathlon.
Träningsmängd har jag alltid haft mycket av men inom kampsport då.
Skillnade
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:40Kul att du hittar info du behöver Manne. Jag har själv bara hållt på några år, men jag tog kontakt med en etablerad triathlet första året som hjälpte mig med tips om alla de frår jag hade, typ de som du har nu.
Så det kan vara ett bra tips, att skaffa d
Kul att du hittar info du behöver Manne. Jag har själv bara hållt på några år, men jag tog kontakt med en etablerad triathlet första året som hjälpte mig med tips om alla de frår jag hade, typ de som du har nu.
Så det kan vara ett bra tips, att skaffa d
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 22:39Manne,
På denna sida kan du hitta bra träningsprogram för oss nybörjare.http://www.beginnertriathlete.com/cms/article-detail.asp?articleid=40
Där finns träningsupplägg för det mesta, från sprint till Ironman. Jag försöker så tt det går att köra 2X bala
Manne,
På denna sida kan du hitta bra träningsprogram för oss nybörjare.
http://www.beginnertriathlete.com/cms/article-detail.asp?articleid=40
Där finns träningsupplägg för det mesta, från sprint till Ironman. Jag försöker så tt det går att köra 2X bala
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 22:45För övrigt har jag också kört PowerYoga ett pass i veckan och jag tycker att det är ett otroligt bra komplement. Styrka, balans och smidiga muskler.
Skönt efteråt med all stretchning man gör och jag känner mig piggare dagen efter jag kört Poweryoga. Har
För övrigt har jag också kört PowerYoga ett pass i veckan och jag tycker att det är ett otroligt bra komplement. Styrka, balans och smidiga muskler.
Skönt efteråt med all stretchning man gör och jag känner mig piggare dagen efter jag kört Poweryoga. Har
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 00:04Jag har lyssnat och jag har laborerat och diskuterat med en person som kört flera Ironman per år och även sprungit ett par maror innevarande år.
Han sa att med min nuvarande träningsmängd och kapacitet så kunde jag visst köra flera intensivpass med samma
Jag har lyssnat och jag har laborerat och diskuterat med en person som kört flera Ironman per år och även sprungit ett par maror innevarande år.
Han sa att med min nuvarande träningsmängd och kapacitet så kunde jag visst köra flera intensivpass med samma