Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 10:05Tack för tipsen ska kolla upp detta. 🙂
Tack för tipsen ska kolla upp detta. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 10:16Har man en POLAR som fixar dom problemet oftast utan något kvitto. De har världens bästa support!
Har man en POLAR som fixar dom problemet oftast utan något kvitto. De har världens bästa support!
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 19:06Garmin är riktigt bra. Dock får man stå för frakten när man skickar in klockan. 205 kr ( i morse) 🙁
Garmin är riktigt bra. Dock får man stå för frakten när man skickar in klockan. 205 kr ( i morse) 🙁
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 19:57Hör på denna... helt plötsligt när klockan suttit i laddaren i lätt 10 timmar börjar den pipa och laddar igen.
Dock satt den kvar i laddaren 24 tim till då den inte användes och vid samma tid så började den pipa igen. Nu har den fungerat, får se hur det
Hör på denna... helt plötsligt när klockan suttit i laddaren i lätt 10 timmar börjar den pipa och laddar igen.
Dock satt den kvar i laddaren 24 tim till då den inte användes och vid samma tid så började den pipa igen. Nu har den fungerat, får se hur det
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 20:15Åsa, se till att göra den där fabriksåterställningen som jag länkade till i tidigare inlägg. Om sedan felet återkommer så skicka in klockan för rep eller utbyte. Du ska inte behöva känna osäkerhet över om klockan fungerar eller inte.
Åsa, se till att göra den där fabriksåterställningen som jag länkade till i tidigare inlägg. Om sedan felet återkommer så skicka in klockan för rep eller utbyte. Du ska inte behöva känna osäkerhet över om klockan fungerar eller inte.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 23:49Hade en FR305 som gav upp. Kostade brevporto för att skicka in den och fick sen en ny. Den nya är nu preppad med en tejpbit över högtalarhålet för att undvika fukt i klockan.
Hade en FR305 som gav upp. Kostade brevporto för att skicka in den och fick sen en ny. Den nya är nu preppad med en tejpbit över högtalarhålet för att undvika fukt i klockan.
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 00:59Kapar tråden lite, sorry. 😉
Hur mycket fukt tål 305:an? Är det risk att den tar skada om man springer i regn?
Kapar tråden lite, sorry. 😉
Hur mycket fukt tål 305:an? Är det risk att den tar skada om man springer i regn?
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 08:38Svaret är att 305:an tål mycket eller lite fukt beroende på om du har tur eller otur. Klockan är egentligen klassad som sköljsäker men den är inte tätad med gummipackningar och skruvförband som brukar utmärka en vattentät konstruktion. Det betyder att den
Svaret är att 305:an tål mycket eller lite fukt beroende på om du har tur eller otur. Klockan är egentligen klassad som sköljsäker men den är inte tätad med gummipackningar och skruvförband som brukar utmärka en vattentät konstruktion. Det betyder att den
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 09:58På min satt det en gummipackning mellan de bägge huvuddelarna, och den var dessutom limmad. Men jag tror det är lite olika beroende på modellår.
På min satt det en gummipackning mellan de bägge huvuddelarna, och den var dessutom limmad. Men jag tror det är lite olika beroende på modellår.