Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:28Jag va nyss ute en timme. Gick första 5 minuterna, sprang väldigt lugnt i 15 o tog i lite mer sen, för de kändes ok i benen. Det kändes helt klart att de fortfarande va stumma, men det gjorde inte ont iaf, så kan jag köra på så här?
Jag va nyss ute en timme. Gick första 5 minuterna, sprang väldigt lugnt i 15 o tog i lite mer sen, för de kändes ok i benen. Det kändes helt klart att de fortfarande va stumma, men det gjorde inte ont iaf, så kan jag köra på så här?
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:28All träning är nedbrytande och det är lämplig vila som bygger upp.
Ett par dagar sedan ett lätt träningspass.
All träning är nedbrytande och det är lämplig vila som bygger upp.
Ett par dagar sedan ett lätt träningspass.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 15:33Ok, känns som att jag har gjort något rätt i all min träning iaf 😀
Ok, känns som att jag har gjort något rätt i all min träning iaf 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 16:11Massage är bra.
Massage är bra.
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2009, 18:23Cykel och simning är också bra!
Cykel och simning är också bra!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:01Tack för tipsen, jag vet de där med alternativ träning, men de va mest att jag ville veta när jag kunde börja springa igen och hur jag kan börja igen.
Jag tog en timmes lugn jogging idag och de gick jättebra. (t+)
Tack för tipsen, jag vet de där med alternativ träning, men de va mest att jag ville veta när jag kunde börja springa igen och hur jag kan börja igen.
Jag tog en timmes lugn jogging idag och de gick jättebra. (t+)