Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 18:21Långa promenader brukar jag vila mig med efter speciellt utlands-marathons....Annars nån kilometer streak-running första dygnet å sen upp till sub10.
Långa promenader brukar jag vila mig med efter speciellt utlands-marathons....Annars nån kilometer streak-running första dygnet å sen upp till sub10.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 20:17Oj, de flesta springer snabbt inpå lopp.
Jag sprang idag, fyra dagar efter loppet i lördags. Ett lugnt halvtimmes-pass.
Oj, de flesta springer snabbt inpå lopp.
Jag sprang idag, fyra dagar efter loppet i lördags. Ett lugnt halvtimmes-pass.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 20:26Beror på som sagt.
Tills det känns bra i kroppen igen.
Efter min första och enda 100-kmlopp, så var jag inte fysiskt ok förän efter ca 1,5 månad, men mentalt var jag körd i 3 månader. Det var en sådan urladdning och jag hade inte motivation att börja t
Beror på som sagt.
Tills det känns bra i kroppen igen.
Efter min första och enda 100-kmlopp, så var jag inte fysiskt ok förän efter ca 1,5 månad, men mentalt var jag körd i 3 månader. Det var en sådan urladdning och jag hade inte motivation att börja t
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:57Om du måste backa nerför trappor - vänta nån dag till. 😉
Efter Stockholm marathon var det fysiskt omöjligt att springa på 4-5 dagar (benen vek sig vid minsta ansats till löpsteg), men annars brukar jag kunna köra vid nästa planerade träningstillfälle. Ä
Om du måste backa nerför trappor - vänta nån dag till. 😉
Efter Stockholm marathon var det fysiskt omöjligt att springa på 4-5 dagar (benen vek sig vid minsta ansats till löpsteg), men annars brukar jag kunna köra vid nästa planerade träningstillfälle. Ä