Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:19ca 48km t.o.r beror lite på vägval, oftast blir det 2 - 3 ggr i veckan ibland alla 4 dagarna
beror på vad man har cyklat på helgen innan och vad planerna är för helgen som kommer. Med racer tar det ca 50 min enkel med mtb tar det ca 60 och med dubbdäck på
ca 48km t.o.r beror lite på vägval, oftast blir det 2 - 3 ggr i veckan ibland alla 4 dagarna
beror på vad man har cyklat på helgen innan och vad planerna är för helgen som kommer. Med racer tar det ca 50 min enkel med mtb tar det ca 60 och med dubbdäck på
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:29Ja, jag börjar mitt jobb 7.30. Brukar cykla hemifrån runt 6 så jag är på jobbet runt 7 för att hinna duscha och klä om.
Hem så kommer jag hem ungefär samma tid som om jag skulle åka kommunalt. Men så får jag sällskap de sista 8 km av sambon som jag ändå
Ja, jag börjar mitt jobb 7.30. Brukar cykla hemifrån runt 6 så jag är på jobbet runt 7 för att hinna duscha och klä om.
Hem så kommer jag hem ungefär samma tid som om jag skulle åka kommunalt. Men så får jag sällskap de sista 8 km av sambon som jag ändå
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:42Jag cyklar mellan 5,5-6,5 mil / dag beroende på vägval. Ibland tar jag en omväg för att få sällskap en bit med en kompis. Jag cyklar 3-5 dagar / vecka.
Jag cyklar mellan 5,5-6,5 mil / dag beroende på vägval. Ibland tar jag en omväg för att få sällskap en bit med en kompis. Jag cyklar 3-5 dagar / vecka.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:46Aadu Ojaste! prova å läs mitt svar igen
hur får du fram å tbax till å bli enkel väg?
Aadu Ojaste! prova å läs mitt svar igen
hur får du fram å tbax till å bli enkel väg?
Quote from Fredric Lagerström on 17 July 2010, 12:59Jag läste väl fel.
Jag läste väl fel.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:10Enkel väg 10 km uppför som tar cirka 30 min. Hem går det på cirka 15 min om jag åker asfaltsvägen hem. Brukar oftast ta en sväng iskogen på hemvägen då jag cyklar mtb.
Enkel väg 10 km uppför som tar cirka 30 min. Hem går det på cirka 15 min om jag åker asfaltsvägen hem. Brukar oftast ta en sväng iskogen på hemvägen då jag cyklar mtb.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:16Ca 2 mil enkel väg. Brukar bli två tröskelpass om dagen alltså... kör 3-4 dagar i veckan, blir för mycket med 5 eftersom jag kör så pass hårt.
Ca 2 mil enkel väg. Brukar bli två tröskelpass om dagen alltså... kör 3-4 dagar i veckan, blir för mycket med 5 eftersom jag kör så pass hårt.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:51Hela 2,22 km blir det för min del..
Hela 2,22 km blir det för min del..
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 14:244 mil enkel resa
In ena dan och hem andra osv
sista 4-5 km i Citymiljö, en massa bilar och gångare men framför allt "Jag bor i stan"-cyklister (ja, de som tror de äger gatorna fast de aldrig skaffat körkort)
4 mil enkel resa
In ena dan och hem andra osv
sista 4-5 km i Citymiljö, en massa bilar och gångare men framför allt "Jag bor i stan"-cyklister (ja, de som tror de äger gatorna fast de aldrig skaffat körkort)
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 15:45Jag kör liknande upplägg som Susse, dvs oftast bara enkel väg (ca 25 km). Cyklar 4 dagar i veckan, vilar på fredagen och tar då med prylar inför nästa veckas behov, så att jag slipper ha en massa packning på cykeln.
Jag är nybörjare på att cykla lite "l
Jag kör liknande upplägg som Susse, dvs oftast bara enkel väg (ca 25 km). Cyklar 4 dagar i veckan, vilar på fredagen och tar då med prylar inför nästa veckas behov, så att jag slipper ha en massa packning på cykeln.
Jag är nybörjare på att cykla lite "l