Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur långt cyklar du till jobbet?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ca 23km enkel väg, beroende på övrig träning kör jag 2 - 3 dagar i veckan. Oftast blir det då väldigt lugnt till jobbet (vi har ingen dusch på jobbet) och stenhårt hem, gärna med lite inslag av intervaller och backträning.

28km sammanlagt. Cyklar så ofta jag kan. Ibland 5 dagar/v, ibland 1-2 dagar.

har pluttnära bara 4,5km enkel till jobbet
cyklar nästan jämt om jag inte lubbar eller "Måste" ha bilen direkt efteråt...
naturligtvis oavsett väder.

har även den otroliga förmånen att få hojja en hel del under arbetstid 🙂

48 km kortaste vägen enkel resa, som är halvkul. Bättre väg så blir det drygt fem, bästa korta vägen blir det runt sex mil. Ibland tar jag omvägen runt Lygnern och då blir det tio mil. Cyklar inte tur och retur varje dag.

Till hösten börjar skolan och dit är det dryga 18 mil men jag behöver bara vara där en eller ett par dagar varannan vecka ungefär. Jag kanske borde cykla dit med tanke på SJ:s rap sheet...

Drygt 20 km om jag tar kortaste vägen som till 90% går över grusväg, som tur är har jag en massa naturreservat och vandringsled att ta till när jag känner för lite skogscykling och då kan det ju bli vad som helst 🙂

50km fram och tillbaka

Jag har bara cyklat fram och tillbaka till mitt ena arbete i Oslo: 70 mil tur och retur. Det är stundtals för djävligt.

Det andra är inte något jag har vågat mig på ännu. Det ligger i Trondheim. Jag bor söder om Göteborg.

Jag är inte i Oslo så ofta, en

Trafikverket har beslutat att jag inte får cykla till jobbet.

Jag har ca 38km t&r, cyklar helst 5 dagar i veckan, men blir oftast 3 eller 4 beronde på att jobbet kräver bil ibland 🙂 Ricktigt skönt att höra att man cyklar ganska kort (Brukar få kommentarer om att cykla långt, vara galen osv, Däremot är de avundsju