Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 08:237-8km enkel väg beroende på vägval, har för avsikt att inhandla Cyclocross och köra hela vintern. På sommaren blir det ofta en omväg hem om det finns lite tid över, får se hur det blir på vintern...
7-8km enkel väg beroende på vägval, har för avsikt att inhandla Cyclocross och köra hela vintern. På sommaren blir det ofta en omväg hem om det finns lite tid över, får se hur det blir på vintern...
Quote from Fredric Lagerström on 19 July 2010, 09:13Lite intressant är ju att mitt jobb, senaste 18 mån stegvis har flyttat
närmare hem till mig.Först satt vi i centrala Gbg, vid Gullbergsvass. 39,8km
Jan 09 flyttade vi till H-Backa (tidningshuset) 36,4km
Maj 10 flytt igen till H-Backa (Stigs Center)
Lite intressant är ju att mitt jobb, senaste 18 mån stegvis har flyttat
närmare hem till mig.
Först satt vi i centrala Gbg, vid Gullbergsvass. 39,8km
Jan 09 flyttade vi till H-Backa (tidningshuset) 36,4km
Maj 10 flytt igen till H-Backa (Stigs Center)
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 09:1322km enkel väg.
Några minuter snabbare, dörr till dörr, än om jag tar buss+tåg.
22km enkel väg.
Några minuter snabbare, dörr till dörr, än om jag tar buss+tåg.
Quote from Jonas Täng on 19 July 2010, 11:53Mellan 6 o 7 mil t.o.r beroende på vilken väg jag tar. Mestadels landsväg. Funkar inte att cykla varje dag pga familjens tider men det blir väl ett par dagar i veckan i alla fall! (Vintertid någon gång i veckan.)
Fast nu har jag semester.
Mellan 6 o 7 mil t.o.r beroende på vilken väg jag tar. Mestadels landsväg. Funkar inte att cykla varje dag pga familjens tider men det blir väl ett par dagar i veckan i alla fall! (Vintertid någon gång i veckan.)
Fast nu har jag semester.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 22:51Fram till och med Juni hade jag 18 km enkel väg. Numera har jag 18 mil.
Men jag har inte ännu cyklat till nya jobbet...
Måste planera lite först. Och få en kollega att ta med packning.
Fram till och med Juni hade jag 18 km enkel väg. Numera har jag 18 mil.
Men jag har inte ännu cyklat till nya jobbet...
Måste planera lite först. Och få en kollega att ta med packning.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 23:00~7 km in till city, året runt. Som bäst precis under 15 minuter =)
~7 km in till city, året runt. Som bäst precis under 15 minuter =)
Quote from paceUP! on 19 July 2010, 23:073,77km .. blir nästan lite avundsjuk på er som har lite längre, ur träningssynpunkt är det ju guld värt, men den korta sträckan är ju en fördel när man har bråttom 🙂
nu på sommaren brukar det bli omvägar så man iaf får 1mil enkel resa
3,77km .. blir nästan lite avundsjuk på er som har lite längre, ur träningssynpunkt är det ju guld värt, men den korta sträckan är ju en fördel när man har bråttom 🙂
nu på sommaren brukar det bli omvägar så man iaf får 1mil enkel resa
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 13:15Det var det värsta vad många det är här på Funbeat som har ett jobb.
Det var det värsta vad många det är här på Funbeat som har ett jobb.
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:00Jag har bara 23km till jobbet... Känns skönt att det är en utmaning och inte för nära... Det tar beroende på humör mellan 45 och 55 minuter... Tiden Från barkarby till Sveaplan är rätt konstant men sen rätt variabel pga rödljusen på Sveavägen... Någon ko
Jag har bara 23km till jobbet... Känns skönt att det är en utmaning och inte för nära... Det tar beroende på humör mellan 45 och 55 minuter... Tiden Från barkarby till Sveaplan är rätt konstant men sen rätt variabel pga rödljusen på Sveavägen... Någon ko
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:11Jobbet har man väl alltid med sig? Till kontoret har jag 20 km minus några hundra meter. Väljer jag att köra i skogen dit/hem så blir det aningen längre.
Jobbet har man väl alltid med sig? Till kontoret har jag 20 km minus några hundra meter. Väljer jag att köra i skogen dit/hem så blir det aningen längre.