Quote from Fredric Lagerström on 22 July 2010, 10:14I-landsproblem? 😉
I-landsproblem? 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 11:19Kanske dax att flytta till ett U-land!?
Kanske dax att flytta till ett U-land!?
Quote from Bertil Nolheim on 22 July 2010, 17:33Ca. 49 km tor. Cyklar året om. På sommaren brukar jag förlänga till 28 km enkel väg för att det är så mycket roligare då.
Ca. 49 km tor. Cyklar året om. På sommaren brukar jag förlänga till 28 km enkel väg för att det är så mycket roligare då.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:3315 km t o r i ur och skur med en 1,7 km uppförsbacke som avslutning plus ibland en cykelkärra efter med dottern i
15 km t o r i ur och skur med en 1,7 km uppförsbacke som avslutning plus ibland en cykelkärra efter med dottern i
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 12:542x20,6 km. (Lund - Malmö). Brukar hålla mellan 21 - 24 km/h. En hel del rödljus och en cykelbana som korsar landsväg m jämna mellanrum.
2x20,6 km. (Lund - Malmö). Brukar hålla mellan 21 - 24 km/h. En hel del rödljus och en cykelbana som korsar landsväg m jämna mellanrum.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 13:03Jag hade 8 km enkel väg. Körde med cykelkläder och hade ombyte på jobbet. På vägen hem brukade jag köra en omväg så att det blev 3-4 mil och omvägen brukade jag ta ca 3 ggr i veckan. Jag tyckte att detta var jättesmart eftersom man var hemma ganska tidigt
Jag hade 8 km enkel väg. Körde med cykelkläder och hade ombyte på jobbet. På vägen hem brukade jag köra en omväg så att det blev 3-4 mil och omvägen brukade jag ta ca 3 ggr i veckan. Jag tyckte att detta var jättesmart eftersom man var hemma ganska tidigt
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 15:55Beror på vilken runda jag tar men minimum 20 km på ett håll. Brukar köra en längre runda hem. Jobbar journatt så hem cyklar jag nästa dag.
Beror på vilken runda jag tar men minimum 20 km på ett håll. Brukar köra en längre runda hem. Jobbar journatt så hem cyklar jag nästa dag.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 18:15Jag har ganska precis en halvmara (alltså 21 km) enkel resa.
Jag har ganska precis en halvmara (alltså 21 km) enkel resa.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:22knappt 4km tur och retur =/ Dock kommer jag att ta en liten omväg till och från jobbet och utöka det till 1,4 mil i stället 🙂
knappt 4km tur och retur =/ Dock kommer jag att ta en liten omväg till och från jobbet och utöka det till 1,4 mil i stället 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 21:08Ca 23 km ToR. Önskar att det var lite längre 😉
Tyvärr finns det inte så många variationer (Älvsjö-Östermalm) annat än att börja med att köra åt fel håll (dvs. söderut). Kör ibland över Årsta för att slippa Götgatan som en solig eftermiddag/kväll definit
Ca 23 km ToR. Önskar att det var lite längre 😉
Tyvärr finns det inte så många variationer (Älvsjö-Östermalm) annat än att börja med att köra åt fel håll (dvs. söderut). Kör ibland över Årsta för att slippa Götgatan som en solig eftermiddag/kväll definit