Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 10:1729 km enkel väg.
29 km enkel väg.
Quote from Emma Sjöberg on 9 August 2010, 14:35Sju mil.. Enkel resa! Blir inte så ofta cyklat för det tar lite för mycket tid! Tyvärr
Sju mil.. Enkel resa! Blir inte så ofta cyklat för det tar lite för mycket tid! Tyvärr
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:03Cyklar Väsby-Kungsholmen ca 47 km tor, 5 dagar i veckan. Cyklar så länge det är barmark. Förra hösten la jag av i slutet av oktober pga förkylning, sen kom snö, slasket och sandningen. I mitten av april var jag igång igen i år. Får se hur länge jag kör i
Cyklar Väsby-Kungsholmen ca 47 km tor, 5 dagar i veckan. Cyklar så länge det är barmark. Förra hösten la jag av i slutet av oktober pga förkylning, sen kom snö, slasket och sandningen. I mitten av april var jag igång igen i år. Får se hur länge jag kör i
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 02:44Jag har 2,5 mil tur och retur mellan jobbet och hemmet.
Till jobbet tar det ca 38 minuter att cykla, 1,5 km. Hem tar det 58 minuter att cykla, 1,5 km. Det är mest grusväg som sakta men säkert sluttar uppför. Har cyklat ca 2 ggr i veckan nu de senaste veck
Jag har 2,5 mil tur och retur mellan jobbet och hemmet.
Till jobbet tar det ca 38 minuter att cykla, 1,5 km. Hem tar det 58 minuter att cykla, 1,5 km. Det är mest grusväg som sakta men säkert sluttar uppför. Har cyklat ca 2 ggr i veckan nu de senaste veck
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:12Från att ha haft 12 km enkel väg före sommaren. Har jag nu 32 km enkel väg som tar ca 75- 80 min. Har förhoppningar på att cykla 3 ggr per vecka.
/ C
Från att ha haft 12 km enkel väg före sommaren. Har jag nu 32 km enkel väg som tar ca 75- 80 min. Har förhoppningar på att cykla 3 ggr per vecka.
/ C
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 14:242*15=30 km alla dagar i veckan hela året. Vaddå ställa in cykeln för att hösten övergår i vinter, tänk vad mycket cykelgrejor man kan köpa istället för att lägga pengar på månadskort på SL.
2*15=30 km alla dagar i veckan hela året. Vaddå ställa in cykeln för att hösten övergår i vinter, tänk vad mycket cykelgrejor man kan köpa istället för att lägga pengar på månadskort på SL.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:28Ca 15-16 km till och 16-17 km från jobbet. Ibland blir det lite längre hem 😉
Ca 15-16 km till och 16-17 km från jobbet. Ibland blir det lite längre hem 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 19:4828km enkel väg. Men cyklar bara varannan vecka, tar bilen när jag har barnen. Kortar ner deras dagistid ganska mycket 🙂
28km enkel väg. Men cyklar bara varannan vecka, tar bilen när jag har barnen. Kortar ner deras dagistid ganska mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:5822 km totalt försöker göra det dagligen, bästa motionen och vilken glädje att börja dagen med en härlig tur och att få svettas lite. Bästaste egentiden på hela dagen! (L)
22 km totalt försöker göra det dagligen, bästa motionen och vilken glädje att börja dagen med en härlig tur och att få svettas lite. Bästaste egentiden på hela dagen! (L)
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 06:4946 km t o r. Under lågsäsong funkar det, börjar tidigast 7 och slutar senast 23. Nu börjar jag kl 6 och det är bara för tidigt.
Ni som cyklar året runt, hur utrustar ni cykeln och er själva? Jag får problem med kyla om ansikte, händer och fötter när det k
46 km t o r. Under lågsäsong funkar det, börjar tidigast 7 och slutar senast 23. Nu börjar jag kl 6 och det är bara för tidigt.
Ni som cyklar året runt, hur utrustar ni cykeln och er själva? Jag får problem med kyla om ansikte, händer och fötter när det k