Quote from Guest on 16 October 2009, 14:32Jag har efter 2 månaders inkörning nu börjat känna av dagsformen och undrar helt enkelt hur långt du kommer på en timme? Som en referens?
Nämn gärna också på vilken nivå du cyklar, elit eller glad motionär?
Jag har efter 2 månaders inkörning nu börjat känna av dagsformen och undrar helt enkelt hur långt du kommer på en timme? Som en referens?
Nämn gärna också på vilken nivå du cyklar, elit eller glad motionär?
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 14:42Jag kommer i mål och hinner snacka lite med de andra. Eller så kommer jag ca 37 km om det inte är saker i vägen.
Jag kommer i mål och hinner snacka lite med de andra. Eller så kommer jag ca 37 km om det inte är saker i vägen.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 14:49Jag kommer förhoppningsvis fram trött och jag har kvar mitt diplom som skolpolis.
Jag kommer förhoppningsvis fram trött och jag har kvar mitt diplom som skolpolis.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 14:54Ca 10 km om det är ganska stökig terräng.
Jag är en elitistisk och sur motionär.
Ca 10 km om det är ganska stökig terräng.
Jag är en elitistisk och sur motionär.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 15:01Skulle gissa att jag ligger nån km efter Charlotta, om det inte är för många backar eller för blåsigt. Snittade 38, 6 på 20 km tempo tidigare i höst.
Är glad vasaloppsmotionär på 51 år som cyklat lite mer sista året pga triathlon-satsning (läs Kalmar)
Skulle gissa att jag ligger nån km efter Charlotta, om det inte är för många backar eller för blåsigt. Snittade 38, 6 på 20 km tempo tidigare i höst.
Är glad vasaloppsmotionär på 51 år som cyklat lite mer sista året pga triathlon-satsning (läs Kalmar)
Quote from j sollerman on 16 October 2009, 15:19Får jag lite hjälp av andra så kommer jag nog närmare 40km
edit: slö motionär
Får jag lite hjälp av andra så kommer jag nog närmare 40km
edit: slö motionär
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 15:21Lite fundersam över stipulationsmärken och tider som krävs för Elit.
55 minuter på 30km (min ålder) trodde det skulle krävas betydligt mer för Elit...
Eller ska man se det mer som ett simborgarmärke? 😉
Lite fundersam över stipulationsmärken och tider som krävs för Elit.
55 minuter på 30km (min ålder) trodde det skulle krävas betydligt mer för Elit...
Eller ska man se det mer som ett simborgarmärke? 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 15:4423 km på landsväg. Glad nybörjare med "fel" cykel. 😀
23 km på landsväg. Glad nybörjare med "fel" cykel. 😀
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 16:0420 km på landsväg. Otränad, optimistisk vardagsmotionär med citybike och korg :-).
20 km på landsväg. Otränad, optimistisk vardagsmotionär med citybike och korg :-).
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:02Har inte testat specifikt, men rullar på i 28 i snitt på 10 mil på mängdträningsnivå. Så än så länge 28km då. 🙂
Glad motionär som börjat på landsvägen i år.
Har inte testat specifikt, men rullar på i 28 i snitt på 10 mil på mängdträningsnivå. Så än så länge 28km då. 🙂
Glad motionär som börjat på landsvägen i år.