Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:07Nej, men Kent har en 40 km lång nerförsbacke. 🙂
Nej, men Kent har en 40 km lång nerförsbacke. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 22:24Allt beror givetvis på backar, vind och liknande men 30-32km vid snälla förhållanden.
Väldigt mycket nybörjare på cykel men okej kondition...
Allt beror givetvis på backar, vind och liknande men 30-32km vid snälla förhållanden.
Väldigt mycket nybörjare på cykel men okej kondition...
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 15:52@ Lotta, allt är relativt 🙂 beror på vem du frågar! Blev dock både lite smalare och yngre efter din kommentar (V)
@ Lotta, allt är relativt 🙂 beror på vem du frågar! Blev dock både lite smalare och yngre efter din kommentar (V)
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 19:47Sällan jag kör just en timme - det tar nånstans mellan 30 och 40 minuter in till lillstan, och nästan 2 till storstan.
Men i snitt så brukar mina rundor ligga på ganska nära 20-21 km på en timme, även då jag kör dubbla sträckan. (Hastigheten brukar inte
Sällan jag kör just en timme - det tar nånstans mellan 30 och 40 minuter in till lillstan, och nästan 2 till storstan.
Men i snitt så brukar mina rundor ligga på ganska nära 20-21 km på en timme, även då jag kör dubbla sträckan. (Hastigheten brukar inte
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 20:03Hej,
Jag har mätt ut en sträcka på 7,5 km (värpinge g:a Bjärred) som jag kört två varv vilket blir 30 km. I somras körde jag banan på strax under 52 minuter. Det blir ca 35 km/h. Cykel Scott CX Comp (cross med racerdäck)Förra veckan körde jag trainern (
Hej,
Jag har mätt ut en sträcka på 7,5 km (värpinge g:a Bjärred) som jag kört två varv vilket blir 30 km. I somras körde jag banan på strax under 52 minuter. Det blir ca 35 km/h. Cykel Scott CX Comp (cross med racerdäck)
Förra veckan körde jag trainern (
Quote from Lena O on 1 November 2009, 21:23Har hunnit som längst 925km i en MD - 80 med Ryan Air.
Är en glad motionär 😀
Har hunnit som längst 925km i en MD - 80 med Ryan Air.
Är en glad motionär 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 21:40Till skrivbordet, nyduschad o fin efter 18.6 km cykel ca. Skulle jag köra på hela timmen gissar jag 35 km.
Till skrivbordet, nyduschad o fin efter 18.6 km cykel ca. Skulle jag köra på hela timmen gissar jag 35 km.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 22:08Med pigga ben, dkänd medvind, flack bana skulle jag såhär på skrivbordet kanske klara 35 km. Med en snygg häck framför mig 38km. Edit: Jag är en 😀 motionär
Med pigga ben, dkänd medvind, flack bana skulle jag såhär på skrivbordet kanske klara 35 km. Med en snygg häck framför mig 38km. Edit: Jag är en 😀 motionär
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 22:09Utgår från att vi syftar på tempo här, dvs utan draghjälp. Dryga 30 km om det är nårlunda flackt utan motvind.
Jag är en långsam nybörjartriathlet.
Utgår från att vi syftar på tempo här, dvs utan draghjälp. Dryga 30 km om det är nårlunda flackt utan motvind.
Jag är en långsam nybörjartriathlet.
Quote from Lena O on 2 November 2009, 08:06Andrew: Det blåsa storm därute idag. Antingen höll du 25km/h eller 50 idag 😉
Andrew: Det blåsa storm därute idag. Antingen höll du 25km/h eller 50 idag 😉