Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 08:37Gazzah // Jepp, idag tog det närmare timmen att ta sig hit, fick ta en rejäl dos terrier-mentalitet i min kopp Tetleys
Gazzah // Jepp, idag tog det närmare timmen att ta sig hit, fick ta en rejäl dos terrier-mentalitet i min kopp Tetleys
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 10:48Jag körde från Kronprinsen i Malmö till g:a brandstationen i Hbg nu på mornen och snittade 31,88 km/h över 71,01 km totalt. Tid 02:13:39 inklusive mornrusning med en massa rödljus i Malmö. Frisk Västnordvästlig vind.
Tog ett snitt över 40 km mellan Lomma
Jag körde från Kronprinsen i Malmö till g:a brandstationen i Hbg nu på mornen och snittade 31,88 km/h över 71,01 km totalt. Tid 02:13:39 inklusive mornrusning med en massa rödljus i Malmö. Frisk Västnordvästlig vind.
Tog ett snitt över 40 km mellan Lomma
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 11:19HEj,
Lomma - Glumslöv (inkl. Lundåkrabukten) är en härlig cykeltur. Men Manne är du säker på att det blåste västlig vind? Alla vindmöllor mellan Lund och Eslöv var vänd mot öster. Om vinden var nordvästlig hade du motvind hela resan. 40 i snitt i de för
HEj,
Lomma - Glumslöv (inkl. Lundåkrabukten) är en härlig cykeltur. Men Manne är du säker på att det blåste västlig vind? Alla vindmöllor mellan Lund och Eslöv var vänd mot öster. Om vinden var nordvästlig hade du motvind hela resan. 40 i snitt i de för
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 11:2831-32km blir det då, om det inte är för många rödljus... 😉
Kanske inte nu, med dubbdäcken på (#)
Just ja, typ var det... Jag är en "glad" cykelpendlare. 2,5 mil om dagen.
31-32km blir det då, om det inte är för många rödljus... 😉
Kanske inte nu, med dubbdäcken på (#)
Just ja, typ var det... Jag är en "glad" cykelpendlare. 2,5 mil om dagen.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 11:35Anders. Jajaja... 😀
Vinden låg från sidan snett bakifrån så den blåste mot VNV inte från. 😉Snitthastigheten var 33,58 km/h och mätsträckan 40 km.
Jag hade tur och slapp regn hela vägen och temperaturen var runt 5-6 grader.
Anders. Jajaja... 😀
Vinden låg från sidan snett bakifrån så den blåste mot VNV inte från. 😉
Snitthastigheten var 33,58 km/h och mätsträckan 40 km.
Jag hade tur och slapp regn hela vägen och temperaturen var runt 5-6 grader.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 15:11Medelvärdet på alla mina ensam-mil i år är 32,68 km på en timme. Men då är snittlängden på alla mina pass 2,02 timmar. Lyckades hinna 37 km på ett 1-timmes-pass som snabbast i år (hitills)
Medelvärdet på alla mina ensam-mil i år är 32,68 km på en timme. Men då är snittlängden på alla mina pass 2,02 timmar. Lyckades hinna 37 km på ett 1-timmes-pass som snabbast i år (hitills)
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 16:54I morse blåste det sydostlig vind i soliga södern.
I morse blåste det sydostlig vind i soliga södern.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:58Testade i somras hur långt jag kom på Tempocykeln, snittade 43km/h så jag kom alltså 43km är rätt nöjd med det.
Testade i somras hur långt jag kom på Tempocykeln, snittade 43km/h så jag kom alltså 43km är rätt nöjd med det.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 12:1925-30 km/h men då är jag nog trött.
Jag är nybörjare och köpte min cykel i maj. Ca 100 mil har det blivit hittills och nu äker nog cykeln in för säsongen snart. 🙁
Jag är dock glad över att ha funnit cykel som sport! 🙂
25-30 km/h men då är jag nog trött.
Jag är nybörjare och köpte min cykel i maj. Ca 100 mil har det blivit hittills och nu äker nog cykeln in för säsongen snart. 🙁
Jag är dock glad över att ha funnit cykel som sport! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:29Ligger som så många här på ett snitt mellan 30-32 km/h på en ganska flack bana utan rödlysen och allt för många backar. Kommer använda vintern till att köra trainer och till sommaren ska jag försöka komma upp i ett snitt på 35-37 km/h på samma bana.
Ligger som så många här på ett snitt mellan 30-32 km/h på en ganska flack bana utan rödlysen och allt för många backar. Kommer använda vintern till att köra trainer och till sommaren ska jag försöka komma upp i ett snitt på 35-37 km/h på samma bana.