Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur långt hinner du på en timme? …
You need to log in to create posts and topics.

Ok, det är just därför jag frågar varför information är nödvändig? Om du vill veta nåt om din form bör du väl snarare fråga nån som vet och känner till dig, känner till din träningshistoria som kan ge dig kloka råd för din framtida utveckling lr har jag m

Varför måste Ni mäta hela tiden (puls, hastigheter, höjdmetrar, distanser mm ) räcker det inte att cykla snabbt ? Det brukar kännas om det går bra eller inte ;.)

Mäter Ni snoppen också ?

Vissa saker räcker att mäta en gång... 😉

Nisse:
För att man är tävlingsmänniska!
(Eller vissa av oss iaf)

30-35 km, beroende på en drös faktorer.

Skulle nog hålla med där!

Alltså en bra dag för kroppen, med bra väderförhållanden kan det gå riktigt fort.

Svårt att säga nått exakt förhållande, har själv upplevt hur det kan vara att hänga med fint med en klunga i hög fart och att ha blivit avhängd

Du som enskild var dock frågan, utan klunga.

Då gäller ju fortfarande hur bra tränad man är, vilken förståelse man har för hur man presterar på bäst på cykel (dvs. växlar, kadens osv) dagsformen och vädrets makter..

förstår fortfarande inte poängen med hela tråden..

Skit i poängen Gustav och svara på hur långt du kommer på en timme.
Edit: Hade du redan gjort såg jag nu 🙂

Att ha en jämförelse mellan sig själv och andra eller enbart sig själv som referens för att se vart man ligger.

Gillar du inte tråden eller inte förstår dess syfte så får du väl markera den som ointressant?