Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur långt hinner du på en timme? …
You need to log in to create posts and topics.

Som spanare borde du veta vad som är vedertaget med riktningar.
Det är kanske du som är ditt invektiv?

Såhär tolkar jag det, baserat på vad du skrivit: Du har cyklat 40km i medvind på 1:11:37.

Rätt Fredrik.

Och jo David även en spanare kan ha otur när han tänker, lite synd att du ska älta det i all oändlighet bara.

...När jag dessutom blir kallad lögnare så blir jag mindre glad.

Jag pröva hur fort man kunde cykla 10km på.....jag snitta 60km/h

26km på en kombination av cykelbanor, ett stoppljus och bostadsområde. Jag cyklar med min fru till jobbet och sedan hem igen på en timme. Det är 26 km. Tar inte tiden så mycket annars. Så här års har det varit kraftigt, kraftigt motvind alltför ofta för a

Alltså, jag vill inte vara ofin men en stilla undran, varför sitta och jämföra snitthastigheter när det är helt ojämförbart?

håller helt med Lars!

Sen är det nån mer än jag som tycker att idén i förra tråden om tempo, att David och Manne borde göra upp i en tempotävling låter som en bra idé? 😉

Jag bara pröva mitt nya drev 53/11/23 2009-06-25 Sträcka:2,02 km Hastighet 38,89km/h måste ju pröva det om man inte har gjort det då vet man ju inte eller hur 😉

Ställer jag gärna upp på och då gärna så här års samt över en längre distans typ 10 mil.

Helst kan det vara rejäl vind samt spöregna med, får jag bara lite hårdrock i hörlurarna blir jag ganska obrydd.

Förövrigt kan vi annars ta en match på nästa års Ka

Cykling 47 min
Jag prata med 2st som kommer i från Cekoslovakien,Dom var i mjölby innan vätternrundan var och dom viste inte hur dom skulle cykla till motal då visa jag väggen till Motala ,Jag sa att nu ska jag ta nytt Pr till Motala dom var med på det så