Quote from Guest on 7 September 2008, 19:56Hur många mil rekomenderas att ha i benen för att man ska ta sig runt lidingö loppet?
Hur många mil rekomenderas att ha i benen för att man ska ta sig runt lidingö loppet?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:06Tre vid målgång.
Tre vid målgång.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:07hahaha
hahaha
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 20:26Ja, det är ju ett absolut minimum...
Ja, det är ju ett absolut minimum...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:32Är man bra uthållighetstränad (cyklist, skidåkare, simmare etc) i kanske det inte krävs så många mil för att "ta sig runt" under maxtiden. Allt handlar om vilken form man befinner sig i själv och vad man har för målsättning.
Om målsättningen är att "ta s
Är man bra uthållighetstränad (cyklist, skidåkare, simmare etc) i kanske det inte krävs så många mil för att "ta sig runt" under maxtiden. Allt handlar om vilken form man befinner sig i själv och vad man har för målsättning.
Om målsättningen är att "ta s
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:36En vild uppskattning här:
-klarar du 30 km plattlöp idag klarar du 30 km kuperat under LL
-klarar du 25 km kuperat idag klarar du 30 km kuperat under LL
En vild uppskattning här:
-klarar du 30 km plattlöp idag klarar du 30 km kuperat under LL
-klarar du 25 km kuperat idag klarar du 30 km kuperat under LL
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:38Jag har gått LL med packning.
Jag har gått LL med packning.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:38Fast frågan är om Moa ställer en seriös fråga blir så mycket lyckligare av Davids svar?
Jag skulle säga att man åtminstone bör ha minst ett pass i terräng på 20km. Sedan är gvivetvis ju mer desto bättre. Fast Moa kanske menade totalmängden, ungefär som m
Fast frågan är om Moa ställer en seriös fråga blir så mycket lyckligare av Davids svar?
Jag skulle säga att man åtminstone bör ha minst ett pass i terräng på 20km. Sedan är gvivetvis ju mer desto bättre. Fast Moa kanske menade totalmängden, ungefär som m
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:01Vad menar du med att ta dig runt.... Är målsättningen att bara ta sig i mål så krävs det väl ingen större längd. Maxtiden på loppet ligger på ca 10min/km de första 25 km och sista 5km är tidsfri, och det klarar de flesta av gående.
Vill du däremot komma
Vad menar du med att ta dig runt.... Är målsättningen att bara ta sig i mål så krävs det väl ingen större längd. Maxtiden på loppet ligger på ca 10min/km de första 25 km och sista 5km är tidsfri, och det klarar de flesta av gående.
Vill du däremot komma
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:55Om det handlar om årets LL är del lite sent att sätta upp träningsmål nu.
Det handlar inte så mycket om antal mil, mer om vad du klarar av (som nämnts ovan). Börja träna där du befinner dig, öka gradvis och känn efter vilken fart som passar dig.
Om det handlar om årets LL är del lite sent att sätta upp träningsmål nu.
Det handlar inte så mycket om antal mil, mer om vad du klarar av (som nämnts ovan). Börja träna där du befinner dig, öka gradvis och känn efter vilken fart som passar dig.