Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 11:34Jag springer ca 2 mil i veckan nu under "säsong" men mindre under vinterhalvlåret. Jag gör någon typ av "kardio" i stort sett varje dag; rask promenad en timme (räknar jag som vilodag), crosstrainer, skidåkning eller löpning. Därtill tränar jag styrka på
Jag springer ca 2 mil i veckan nu under "säsong" men mindre under vinterhalvlåret. Jag gör någon typ av "kardio" i stort sett varje dag; rask promenad en timme (räknar jag som vilodag), crosstrainer, skidåkning eller löpning. Därtill tränar jag styrka på
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 11:43Jag sprang ca 30 km förra veckan, målet är väl att komma upp i snarare 40-45 ... eller kanske inte riktigt, just nu är Vätternrundan och cykel prio ett, men jag har anmält mig till en mara senare också, och jag vill helst att ben och fötter håller ända in
Jag sprang ca 30 km förra veckan, målet är väl att komma upp i snarare 40-45 ... eller kanske inte riktigt, just nu är Vätternrundan och cykel prio ett, men jag har anmält mig till en mara senare också, och jag vill helst att ben och fötter håller ända in
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 13:20Mycket handlar ju om vad man har för gener också. Jag närmar mig 40, har två barn (gått upp 30 kilo vid bägge graviditeterna), springer 1,5 -2 mil i veckan och kör lite styrka. Det räcker för mig för att vara fast i kroppen och hålla mig smal.
Vad jag vi
Mycket handlar ju om vad man har för gener också. Jag närmar mig 40, har två barn (gått upp 30 kilo vid bägge graviditeterna), springer 1,5 -2 mil i veckan och kör lite styrka. Det räcker för mig för att vara fast i kroppen och hålla mig smal.
Vad jag vi
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 17:56Snittar 42 km i veckan. Även vintertid.
Kroppen & jag mår bra utav detta. Är 40 år.
Snittar 42 km i veckan. Även vintertid.
Kroppen & jag mår bra utav detta. Är 40 år.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 21:47hej, har fyllt 47 springer mellan 4-5 mil i veckan för nuvarande, simmar 3 grr i veckan ( mellan 8-9 km totalt) ..... mår bra av blandad träning 🙂 snart kommer cykling oxå för triathlon :-). Springer ute året runt.
började springa ( efter över 20 års up
hej, har fyllt 47 springer mellan 4-5 mil i veckan för nuvarande, simmar 3 grr i veckan ( mellan 8-9 km totalt) ..... mår bra av blandad träning 🙂 snart kommer cykling oxå för triathlon :-). Springer ute året runt.
började springa ( efter över 20 års up
Quote from Catharina Brattlin on 4 April 2012, 22:02Jag snittar 30 km/v året om inklusive alla "efter-långlopp"-vilor (och tränar en hel del annat) och jag fyller 42 om några månader.
Det där med vikten tror jag är väldigt genetiskt. Det sägs att man ska titta på sin mamma så vet man på ett ungefär hur ma
Jag snittar 30 km/v året om inklusive alla "efter-långlopp"-vilor (och tränar en hel del annat) och jag fyller 42 om några månader.
Det där med vikten tror jag är väldigt genetiskt. Det sägs att man ska titta på sin mamma så vet man på ett ungefär hur ma
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 22:10Framför allt ska man lyssna på en presumtiv svärmor.
Framför allt ska man lyssna på en presumtiv svärmor.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 12:28Fyller snart 40, springer 20-25 km/vecka men ska försöka öka lite under sommaren. Om jag vill hålla vikten måste jag tänka på vad jag äter, att hålla mig "smal" med hjälp av bara löpning fungerar inte. Har två barn, gick upp 18 respektive 26 kg vid gravid
Fyller snart 40, springer 20-25 km/vecka men ska försöka öka lite under sommaren. Om jag vill hålla vikten måste jag tänka på vad jag äter, att hålla mig "smal" med hjälp av bara löpning fungerar inte. Har två barn, gick upp 18 respektive 26 kg vid gravid