Quote from Guest on 6 October 2009, 11:424-5 st cyklar om jag minns rätt. De flesta när jag var i skolåldern.
4-5 st cyklar om jag minns rätt. De flesta när jag var i skolåldern.
Quote from Rasmus Olsson on 6 October 2009, 11:52Fick en stulen i maj förra året, på medborgarplatsen, 20 meter från en bemannad polisbuss. Så tryggt var det.
Fick en stulen i maj förra året, på medborgarplatsen, 20 meter från en bemannad polisbuss. Så tryggt var det.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 12:34Har blivit bestulen på ett mekaniskt skivbromsok i ett universitetsområde ~2003 och en bmx i en by i Närke i slutet på 80-talet.
Har blivit bestulen på ett mekaniskt skivbromsok i ett universitetsområde ~2003 och en bmx i en by i Närke i slutet på 80-talet.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:04Blev bestulen på en rosthög runt 1980.
Blev bestulen på en rosthög runt 1980.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:08blev av med en i mitten på 80-talet som var märkt med Fantomens da märke att dom bara våga
blev av med en i mitten på 80-talet som var märkt med Fantomens da märke att dom bara våga
Quote from Rasmus Olsson on 6 October 2009, 13:09Du skulle ju ha märkt den med hans onda märke såklart
Du skulle ju ha märkt den med hans onda märke såklart
Quote from Camilla Höög on 6 October 2009, 13:370 st cyklar har blivit stulna. Det gäller att låsa fast den ordentligt och aldrig lämna den utomhus på nätterna.
Däremot blev jag av med båda hjulen på min MTB innan jag skaffade en extra låswire för hjulen. Såg väldigt tragiskt ut när ramen hängde kvar
0 st cyklar har blivit stulna. Det gäller att låsa fast den ordentligt och aldrig lämna den utomhus på nätterna.
Däremot blev jag av med båda hjulen på min MTB innan jag skaffade en extra låswire för hjulen. Såg väldigt tragiskt ut när ramen hängde kvar
Quote from ellen olsson on 6 October 2009, 13:584st. Den senaste blev stulen inomhus i Spanien där den stod nedpackad i en cykeltransportväska. Vad då beställningsjobb?
4st. Den senaste blev stulen inomhus i Spanien där den stod nedpackad i en cykeltransportväska. Vad då beställningsjobb?
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 14:02Cykelventiler stals hej vilt i skolans cykelställ.
Det var som leken "hela havet stormar".
Vi hade fler cyklar än ventiler.
Cykelventiler stals hej vilt i skolans cykelställ.
Det var som leken "hela havet stormar".
Vi hade fler cyklar än ventiler.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 14:05Min 3vxl monark försvann i början på 90talet, synd för det var en bra cykel som jag trampat många mil på i undomsåren.
X:et blev av med sin 3veckor gamla damtrall för 6-7år sedan, men den hittade grannen åt oss utan så mycket som en repa på den. Fortfaran
Min 3vxl monark försvann i början på 90talet, synd för det var en bra cykel som jag trampat många mil på i undomsåren.
X:et blev av med sin 3veckor gamla damtrall för 6-7år sedan, men den hittade grannen åt oss utan så mycket som en repa på den. Fortfaran