Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur många cyklar har ni fått stul …
You need to log in to create posts and topics.

4 st tror jag:
1. farfarshoj. I Sala gymnasiet vid plugget. låst med gammalt ramlås
2. kärringhoj. I Västerås när jag pluggade på högskolan. låst endast med ett hänglås
3. MTB. I Västerås vid tågstationen när jag pluggade. låst med vajer och blocklås

1 st, men den kom tillrätta några dagar senare.
Blev stulen mitt på dagen på en sidogata i Lunds centrum 1975 (fanns det tjuvar på den tiden (#)). Efter två dagar ringde en person från ett ytterområde och berättade att cykeln låg slängd i ett buskage med

blev av med en cykel vid stationen i Lund men dagen efter var den tbx på samma plats fast kabellåset köpt för 9.95 på ICA försvann med tjuven

blev av med en annan cykel på Victoriastadion i Lund - hade glömt låsa - återfanns på studentområdet som ligger

3 st

(O)vänligen

P.

6:
1 i Enköping,
4 i Stockholm
1 i Köpenhamn

Två. En raritet, Crescent i Reynolds 531 rör med rosa sadel samt en skrothög.

Bara 2 st.

1 st 3 växlad silverfärgad DBS i slutet på -80 talet, parkerad inne i stan.

1 st tränings/vinter MTB som stod inne på jobbet, blev inbrott och det ända som försvann var min cykel 🙁

Nu så står alla cyklarrna i princip alltid inne, förutom p

Blev av med en mountainbike - Kona. Hade jobbat natt på NUS i Umeå. En lång promenad hem till Teg 🙁

2 st från tiden på högstadiet. En av dessa fick jag tillbaka då två flickor hittade den i en buske. Just den cykeln använder jag idag som vintercykel. Vilken tur man hade.

1 st. helt ny Nishiki Pro SL som stod låst i ett låst cykelförråd på jobbet (kontorshus) förra våren. Numer blir det skrotcykel till jobbet.