Quote from Guest on 7 December 2009, 17:27Gjort den tabben att springa i "1 tröja för mycket"..? Man börjar svettas redan eft 2 km...det går tungt/inget flyt..i väl i Mål..mår man illa,som om du ätit ngt olämpligt..o svetten RINNER..Har gjort den tabben 3-4 ggr på alla år..man kan ju inte ta av
Gjort den tabben att springa i "1 tröja för mycket"..? Man börjar svettas redan eft 2 km...det går tungt/inget flyt..i väl i Mål..mår man illa,som om du ätit ngt olämpligt..o svetten RINNER..Har gjort den tabben 3-4 ggr på alla år..man kan ju inte ta av
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:37Kan man väl.
Varit med om mängder av lopp som startat i minusgrader och slutat i 20+ t.o.m..
Då tar man på sig sådant man kan avvara.
Man "slänger" det på ställen där plagget kan plockas upp.
Nånstans på jorden kanske nån senare bär på det du slängde.
Kan man väl.
Varit med om mängder av lopp som startat i minusgrader och slutat i 20+ t.o.m..
Då tar man på sig sådant man kan avvara.
Man "slänger" det på ställen där plagget kan plockas upp.
Nånstans på jorden kanske nån senare bär på det du slängde.
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2009, 17:41Jag säger som K-G: kan man väl! 🙂
Jag råkar också ut för det där i mellantemperaturer - som jag ff inte har nån definition på vad det är - och då är det bara att börja skala av sig paltorna, knyta dem runt midjan och springa vidare. Nån gång har jag hä
Jag säger som K-G: kan man väl! 🙂
Jag råkar också ut för det där i mellantemperaturer - som jag ff inte har nån definition på vad det är - och då är det bara att börja skala av sig paltorna, knyta dem runt midjan och springa vidare. Nån gång har jag hä
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:48Instämmer med föregående talare, tycker jag det blir för varmt så klär jag av mig.
Bortsett ifrån de gånger jag medvetet på vårkanten klätt på mig 2-3 lager varav 2 långärmat/bent vid +10°C och strålande sol med själva syftet att bli så svettig som möjli
Instämmer med föregående talare, tycker jag det blir för varmt så klär jag av mig.
Bortsett ifrån de gånger jag medvetet på vårkanten klätt på mig 2-3 lager varav 2 långärmat/bent vid +10°C och strålande sol med själva syftet att bli så svettig som möjli
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:48Så sent som igår. Kände redan efter nån kilometer att de skulle bli för varmt. Men så kom jag ut på en väg med fritt blås från sjön och stora åkrar, och då var det ganska lamt igen. Så kanske skulle jag ändå haft en tröja mindre på mig och gasat på lite m
Så sent som igår. Kände redan efter nån kilometer att de skulle bli för varmt. Men så kom jag ut på en väg med fritt blås från sjön och stora åkrar, och då var det ganska lamt igen. Så kanske skulle jag ändå haft en tröja mindre på mig och gasat på lite m
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:50Jo,du har rätt...har fått det tipset oxå att man ska helst småfrysa lite när man börjar springa..man blir ju varm...är det likadant för er som läser..? Jag bor i Täby,norr om Sthlm...o vi har 2 Motionsgårdar med 3 km Eljus..nu är det i princip tomt i spår
Jo,du har rätt...har fått det tipset oxå att man ska helst småfrysa lite när man börjar springa..man blir ju varm...är det likadant för er som läser..? Jag bor i Täby,norr om Sthlm...o vi har 2 Motionsgårdar med 3 km Eljus..nu är det i princip tomt i spår
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:50Eller som Sylvia skriver:
Man lägger rundan så att man kan plocka upp det senare.
Eller binda det runt midjan,
eller hänga det över axlarna.Det är ju inte speciellt kul att efter en kvart eller så frysa häcken av sig.
Gardera är ej fel.Min erfarenhet
Eller som Sylvia skriver:
Man lägger rundan så att man kan plocka upp det senare.
Eller binda det runt midjan,
eller hänga det över axlarna.
Det är ju inte speciellt kul att efter en kvart eller så frysa häcken av sig.
Gardera är ej fel.
Min erfarenhet
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:54Jag hatar att frysa, men gillar att svettas.
Jag hatar att frysa, men gillar att svettas.
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2009, 17:58Exakt så här också Rolf!
Exakt så här också Rolf!
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 18:01Hellre en tröja för mycket än en för lite.
Hellre en tröja för mycket än en för lite.