Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2009, 18:03Håller med! För då kan man ju ta av tröjan om det blir för jädrans varmt. Svetten är härlig - värmen, som initierar svetten, är fruktansvärd. (#)
Fryser gör jag aldrig!
Håller med! För då kan man ju ta av tröjan om det blir för jädrans varmt. Svetten är härlig - värmen, som initierar svetten, är fruktansvärd. (#)
Fryser gör jag aldrig!
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 18:05Blir det för varm så gör jag som Sylvia, tar av ett plagg.
Blir det för varm så gör jag som Sylvia, tar av ett plagg.
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 19:56Många har alldeles för mycket på sig på kroppen men för lite på händer och huvud. Regeln* är att man på tävling har linne, blir det kallare än 10 grader tar man vantar och / eller mössa + ev lösa ärmar. Går det under 8 grader kan man ta långärmad tröja oc
Många har alldeles för mycket på sig på kroppen men för lite på händer och huvud. Regeln* är att man på tävling har linne, blir det kallare än 10 grader tar man vantar och / eller mössa + ev lösa ärmar. Går det under 8 grader kan man ta långärmad tröja oc
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 20:06Nu under ruskvädertiden brukar jag alltid ha underställ, sånt där som transporterar bort svett (billigt funkar utmärkt tycker jag). Över det kör jag med långärmad cykeltröja (fickorna därbak är funktionella att stoppa nåt i) och över det har jag en tunn t
Nu under ruskvädertiden brukar jag alltid ha underställ, sånt där som transporterar bort svett (billigt funkar utmärkt tycker jag). Över det kör jag med långärmad cykeltröja (fickorna därbak är funktionella att stoppa nåt i) och över det har jag en tunn t
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 22:11Ja när jag kutar lopp...både i Svedala som utrikes å det är så där lite på gränsen typ vad gäller att få det varmt å fint...så har jag alltid med mig en gammal tröja ovanpå alla annan grannlåt som jag vid starten kastar. Har funkat skitafint under i princ
Ja när jag kutar lopp...både i Svedala som utrikes å det är så där lite på gränsen typ vad gäller att få det varmt å fint...så har jag alltid med mig en gammal tröja ovanpå alla annan grannlåt som jag vid starten kastar. Har funkat skitafint under i princ
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 22:24Väldigt mycket kläder på väldigt många i lördags...utom;)
BILD:www.hedbom.se/Bilder_Hemsidan/Starten_4967.jpg
/Petri (bilden tagen av Kim Hedbom, Huddinge AIS)
Väldigt mycket kläder på väldigt många i lördags...utom;)
BILD:www.hedbom.se/Bilder_Hemsidan/Starten_4967.jpg
/Petri (bilden tagen av Kim Hedbom, Huddinge AIS)
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 09:16Men hade du inte lite väl varma strumpor på dig? 😉
Men hade du inte lite väl varma strumpor på dig? 😉