Quote from Guest on 27 February 2009, 23:43..... för att våga sig på Tjejvättern eller första etappen av Ride of Hope ? Förutsättningarna är en 47-årig kvinnokropp med halvdåliga knän, tidigare aldrig varit någon soffpotatis men inte heller aktivt idrottande. Sedan drygt tre år tillbaka lite mer r
..... för att våga sig på Tjejvättern eller första etappen av Ride of Hope ? Förutsättningarna är en 47-årig kvinnokropp med halvdåliga knän, tidigare aldrig varit någon soffpotatis men inte heller aktivt idrottande. Sedan drygt tre år tillbaka lite mer r
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 23:53nej, nej kör i år.
Du har ju flera månader kvar och cykla på. Du hinner skrapa ihop många träningsmil under april och maj
nej, nej kör i år.
Du har ju flera månader kvar och cykla på. Du hinner skrapa ihop många träningsmil under april och maj
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 23:54Du bor ju i Lund. Då säger vi att du kan cykla halva mars också...
Du bor ju i Lund. Då säger vi att du kan cykla halva mars också...
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 00:00Annika, kul att du vill börja cykla! Klart du klarar det, försök att börja cykla ute så tidigt som möjligt nu. Cykla kortare rundor på 2-3mil 2 dagar i veckan med ett längre pass på 5-6mil på helgen. Känn efter och öka försiktigt. Sen det viktigaste tips
Annika, kul att du vill börja cykla! Klart du klarar det, försök att börja cykla ute så tidigt som möjligt nu. Cykla kortare rundor på 2-3mil 2 dagar i veckan med ett längre pass på 5-6mil på helgen. Känn efter och öka försiktigt. Sen det viktigaste tips
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 00:27Cykling är bra för knäna! Om du sitter rätt på cykeln!
Klart att du klarar Tjejvättern! Du har ju massor av tid att träna, flera månader!
Cykling är bra för knäna! Om du sitter rätt på cykeln!
Klart att du klarar Tjejvättern! Du har ju massor av tid att träna, flera månader!
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 08:54Hej Annika!
Klart att du ska cykla. Du lägger ju redan en massa tid på spinning, vilket är kanonbra försäsongsträning för utomhuscykling. Och som sagt, utesäsongen här i Skåne börjar ju vilken dag som helst.
Mvh Janne
Hej Annika!
Klart att du ska cykla. Du lägger ju redan en massa tid på spinning, vilket är kanonbra försäsongsträning för utomhuscykling. Och som sagt, utesäsongen här i Skåne börjar ju vilken dag som helst.
Mvh Janne
Quote from j sollerman on 28 February 2009, 11:24Klart att du ska köra i år!
Klart att du ska köra i år!
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 11:40Tack för all uppmuntran 🙂 , det är nästan så att jag vill plocka fram cykeln med en gång nu när det är lite småsoligt här i Skåne. Tänkte byta trampor första bara så att jag får riktiga cykeltrampor. Tack för träningstipsen också, jag ska se vad jag ka
Tack för all uppmuntran 🙂 , det är nästan så att jag vill plocka fram cykeln med en gång nu när det är lite småsoligt här i Skåne. Tänkte byta trampor första bara så att jag får riktiga cykeltrampor. Tack för träningstipsen också, jag ska se vad jag ka
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 11:48Det fixar du!
Det fixar du!
Quote from j sollerman on 28 February 2009, 11:58vad har du för cykel?
vad har du för cykel?