Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur mycket bör man ha tränat ... …
You need to log in to create posts and topics.

Hm, kan vara svårt att få en bra FAQ då åsikterna ju går i sär om det mesta vad gäller cykling 😉
Jag tycker man kan få en bra nybörjarracer för 7-8000 kr också. Köper man på rea kan man få en ännu bättre cykel för samma peng. Det tillkommer ofta en del s

Vad kul att du funderar på tjejVättern Annika!
Jag cyklade den förra året (9mil i år är den 10mil). Det var lättare än vad jag skrämt upp mig med.
Min träning bestod i att cykla till jobbet så ofta som livet tillät (2-5 dagar/ varannan vecka) på våren, ib

hej!

Skulle någon kunna sammanfatta tråden i ett inlägg, typ såhär är det lagom att träna:

Måndag.
tisdag
onsdag
torsdag
fredag
lördag
söndag

Jag ska oxå cykla tjejvättern 🙂 Tyckte det var lite svårt att få ett grepp om vad som hade blivit sagt i tråd

Tycker du att någon annan sammanfatta tråden åt dig? (H)
Har du fått tidningen Cykla finns det med ett träningsförslag där tror jag.

Annars så får du komma fram till hur många mil du planerar att cykla innan (minst 30) och fördela det på de veckor du har

Cykla finns på nätet med pdf:er av just sidorna med träningsprogrammen:

Hem

Ju mer du tränat innan desto bättre kommer det gå och desto roligare blir loppet. Så hur du vill träna beror väldigt mycket på dig, din träningsstatus just nu oc

tackar!

Bor man nära Farsta i Sthlm så kommer vi snart dra igång "nybörjar träning" därifrån på Lördagar i år igen (även om vi kör året runt).

Vi kommer köra lugnt och brukar ha folk som ska köra siljan, vättern, tjejvättern och andra lopp, och de kommer folk me