Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 12:55Hejsan,
Oavsett om du skall cykla loppen eller inte så tycker jag definitivt att du skall träna för dem som om du har för avsikt att delta. Sedan när du kört en del utomhus på lite längre sträckor så kan du säkert själv avgöra hur "halvdöd" du kommer att
Hejsan,
Oavsett om du skall cykla loppen eller inte så tycker jag definitivt att du skall träna för dem som om du har för avsikt att delta. Sedan när du kört en del utomhus på lite längre sträckor så kan du säkert själv avgöra hur "halvdöd" du kommer att
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 16:27Hej Annika!
Jag tog första rundan för året idag, och i morgon ska det bli ännu varmare.
Kanonskönt - så bara ut och testa!Mvh Janne
Hej Annika!
Jag tog första rundan för året idag, och i morgon ska det bli ännu varmare.
Kanonskönt - så bara ut och testa!
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 16:33Kylan är väl inget större problem så länge det är över 0-gradigt, kör kortare turer i lägre tempo med mycket kläder så det ingen fara!
Det är nog totaltiden på sadeln som räknas i början, inte "kvaliteten" i passen!
Sedan när det blir varmt så har du gr
Kylan är väl inget större problem så länge det är över 0-gradigt, kör kortare turer i lägre tempo med mycket kläder så det ingen fara!
Det är nog totaltiden på sadeln som räknas i början, inte "kvaliteten" i passen!
Sedan när det blir varmt så har du gr
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:01Så lååånga turer redan nu.
Så lååånga turer redan nu.
Quote from Linnea Olsson on 28 February 2009, 17:48Annika. Jag cyklar också till jobbet och har så gjort hela vintern, förutom de dagar då det var 8-10 minus.
TT
Annika. Jag cyklar också till jobbet och har så gjort hela vintern, förutom de dagar då det var 8-10 minus.
TT
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 18:35Kalle : jag har en cykel som jag fick ta över för några år sedan och som jag använde då jag bodde i Göteborg till att cykla till och från jobbet. Den heter Lightrunner ( Koga Miyata ) och jag vet ärligt talat inte vad man ska säga att det är för typ. Någo
Kalle : jag har en cykel som jag fick ta över för några år sedan och som jag använde då jag bodde i Göteborg till att cykla till och från jobbet. Den heter Lightrunner ( Koga Miyata ) och jag vet ärligt talat inte vad man ska säga att det är för typ. Någo
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 08:19När jag cyklade Tjejvättern förra året för första gången hade jag trampat på rätt okej innan tyckte jag... och blev omkörd av miljarder "tanter" med fika i cykelkorgen och 3-växlade stridsvagnar från 30-talet 🙂
poängen är: självklart ska du cykla! Det
När jag cyklade Tjejvättern förra året för första gången hade jag trampat på rätt okej innan tyckte jag... och blev omkörd av miljarder "tanter" med fika i cykelkorgen och 3-växlade stridsvagnar från 30-talet 🙂
poängen är: självklart ska du cykla! Det
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 01:55HEJSAN!... Har några frågor angående cykling... Har kört spinning några ggr per månad ett par månader tillbaka. Är sugen på att cykla Siljan Runt.. Här följer några frågor, tacksam för svar!
Hur mycket ska man lägga på en Racer?
Hur mycket ska man trän
HEJSAN!... Har några frågor angående cykling... Har kört spinning några ggr per månad ett par månader tillbaka. Är sugen på att cykla Siljan Runt.. Här följer några frågor, tacksam för svar!
Hur mycket ska man lägga på en Racer?
Hur mycket ska man trän
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2009, 07:11Obs! Dessa åsikter är mina egna och känsliga människor varnas:
1) hur långt är ett snöre? Näe, men räkna med runt 9-10 för en ny om du ska få något bra
2) pass
3) spinning är ett surrogat, som att onanera istället för att älska på riktigt, duger under vi
Obs! Dessa åsikter är mina egna och känsliga människor varnas:
1) hur långt är ett snöre? Näe, men räkna med runt 9-10 för en ny om du ska få något bra
2) pass
3) spinning är ett surrogat, som att onanera istället för att älska på riktigt, duger under vi
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2009, 07:13Med tanke på alla frågor so dyker upp, kanske en "räcernybörjar inför vättern FAQ" borde sammanstälas?
Med tanke på alla frågor so dyker upp, kanske en "räcernybörjar inför vättern FAQ" borde sammanstälas?