Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:47Jag har hojat omkring på en instegsracer, 8500 kr, i alu, billigaste möjligaste alltså med sämsta möjligaste komponentgruppen från Shimano... och inga fina hjul har jag heller haft..
9 timmar på VR har hojen presterat som en jämförelse, jag hade inte gj
Jag har hojat omkring på en instegsracer, 8500 kr, i alu, billigaste möjligaste alltså med sämsta möjligaste komponentgruppen från Shimano... och inga fina hjul har jag heller haft..
9 timmar på VR har hojen presterat som en jämförelse, jag hade inte gj
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:51Svin är väldigt billiga.
Svin är väldigt billiga.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:57Grymt jobbat Karolina! Då är inte planen med att lägga pengarna på träningsläger så dum alltså:-)
Grymt jobbat Karolina! Då är inte planen med att lägga pengarna på träningsläger så dum alltså:-)
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:59Jag tror att hon låg på rulle.
Jag tror att hon låg på rulle.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 12:02Det är väl det som är meningen när man kör i klunga?
Det är väl det som är meningen när man kör i klunga?
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 12:30Jag ligger alltid på rulle när jag cyklar, vaddå.. ska man behöva jobba själv?
Ok då, det är inte hur dyr hojen är som gör det eller hur stark DU och dina BEN är.. det är KLUNGANS ben som gör det 😉
Jag ligger alltid på rulle när jag cyklar, vaddå.. ska man behöva jobba själv?
Ok då, det är inte hur dyr hojen är som gör det eller hur stark DU och dina BEN är.. det är KLUNGANS ben som gör det 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 September 2012, 12:43Karolina, försök inte! På den här videon ser vi alla hur du ligger först och drar en hel klunga med klena män som har kläder på sig: http://www.youtube.com/watch?v=u0yTrAUPLcs
Karolina kör kortärmat.Och Karolina är ett bra exempel på att det inte är cyk
Karolina, försök inte! På den här videon ser vi alla hur du ligger först och drar en hel klunga med klena män som har kläder på sig: http://www.youtube.com/watch?v=u0yTrAUPLcs
Karolina kör kortärmat.
Och Karolina är ett bra exempel på att det inte är cyk
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 13:01Jag ställde samma fråga fast om min cyklocross.
Om allt stämmer ska jag köra VR på min cyklocross som väger ca 10 kg. Det enda jag gör är att byta cx-däcken mot 24 mm slicks.Att köpa en ny dyr cykel kan vara bra för "mindset". Benen är en motor men hjär
Jag ställde samma fråga fast om min cyklocross.
Om allt stämmer ska jag köra VR på min cyklocross som väger ca 10 kg. Det enda jag gör är att byta cx-däcken mot 24 mm slicks.
Att köpa en ny dyr cykel kan vara bra för "mindset". Benen är en motor men hjär
Quote from Rasmus Olsson on 27 September 2012, 13:14En tyngre cykel märks vid igångdrag och i uppförsbackarna.
En tyngre cykel märks vid igångdrag och i uppförsbackarna.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 13:21Hjul är nog en sak som det kan löna sig att köpa begagnat även om man inte har så himla bra koll, så länge inte fälgar eller lager är helt utslitna är det inte så mycket som kan gå fel.
Hjul är nog en sak som det kan löna sig att köpa begagnat även om man inte har så himla bra koll, så länge inte fälgar eller lager är helt utslitna är det inte så mycket som kan gå fel.