Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 23:38Är man så intresserad av bra tid på VR etc så att man är villig att åka på träningsläger, då är det nog inte så dumt att åtminstone satsa på bra hjul däck och slang/tubdäck. Ty ett flertal av de som svär att materialet i material-sporten cykling inte har
Är man så intresserad av bra tid på VR etc så att man är villig att åka på träningsläger, då är det nog inte så dumt att åtminstone satsa på bra hjul däck och slang/tubdäck. Ty ett flertal av de som svär att materialet i material-sporten cykling inte har
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 03:58Bra tid ?
Bra tid ?
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:08... jag har också köpt en såndär dyr tempohoj i kolfiber och högprofilhjul är på G så jag har ingenting att vara stolt över längre när jag blåser förbi dig 😉
Men har man pengarna soo why not, min poäng är mest att det med bra träning går att göra lika
... jag har också köpt en såndär dyr tempohoj i kolfiber och högprofilhjul är på G så jag har ingenting att vara stolt över längre när jag blåser förbi dig 😉
Men har man pengarna soo why not, min poäng är mest att det med bra träning går att göra lika
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 15:54Kan vara värt att investera i däck med lägre rullmotstånd. Vill minnas att det finns någon kille som sammanställt en hel lista med testade däck. Värt att goola lite kanske. Har för mig att det kan göra ganska stor skillnad på långlopp som exempelvis vätte
Kan vara värt att investera i däck med lägre rullmotstånd. Vill minnas att det finns någon kille som sammanställt en hel lista med testade däck. Värt att goola lite kanske. Har för mig att det kan göra ganska stor skillnad på långlopp som exempelvis vätte
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 16:03Varför är dom det?
Varför är dom det?
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 18:51Snabbare tid? mycket inbokat efter VR som skall hinnas med, eller?
Snabbare tid? mycket inbokat efter VR som skall hinnas med, eller?