Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 12:47Du kan nog gå lite mer på Davids linje. Känn dig för. Det finns som sagt barfotalöpare som springer långa sträckor utan problem.
Mitt förra par skor hade jag haft i flera år med sporadisk användning. När jag började springa på allvar i början av året så
Du kan nog gå lite mer på Davids linje. Känn dig för. Det finns som sagt barfotalöpare som springer långa sträckor utan problem.
Mitt förra par skor hade jag haft i flera år med sporadisk användning. När jag började springa på allvar i början av året så
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 12:56Skoförsäljare är lustiga:
De kan påstå att man ska kasta sina ett och ett halvt år gamla skor för att de är uttorkade, men de har inga problem att ändå ta bra betalt för (med det resonemanget) värdelösa fjolårsmodeller.
(#)
Skoförsäljare är lustiga:
De kan påstå att man ska kasta sina ett och ett halvt år gamla skor för att de är uttorkade, men de har inga problem att ändå ta bra betalt för (med det resonemanget) värdelösa fjolårsmodeller.
(#)
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:20Efter att ha gjort lite iakttagelser i vänkretsen har jag ett par starka misstankar som det skulle vara intressant att få lite mer synpunkter på:
1) ASICS skor verkar hålla betydligt sämre än de från närmaste konkurrenter (min egen erfarenhet säger max
Efter att ha gjort lite iakttagelser i vänkretsen har jag ett par starka misstankar som det skulle vara intressant att få lite mer synpunkter på:
1) ASICS skor verkar hålla betydligt sämre än de från närmaste konkurrenter (min egen erfarenhet säger max
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:28Har samma erfarenhet av Asics, framförallt är det hälkappan som går sönder. Dock har mina knallorangea DS Racer klarat sig bra länge nu. Annars ser mitt skoställ just nu ut som om jag är sponsrad av Saucony. Sauconys sulor slits lite väl snabbt, tycker ja
Har samma erfarenhet av Asics, framförallt är det hälkappan som går sönder. Dock har mina knallorangea DS Racer klarat sig bra länge nu. Annars ser mitt skoställ just nu ut som om jag är sponsrad av Saucony. Sauconys sulor slits lite väl snabbt, tycker ja
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:57Asics olika modeller verkar ha olika hållbarhet. GT-serien verkar genomgående ha en ganska kass kvalitet, där ovandelen slits ut fort. Mina Kayano har som sagt hållt jättebra, trots att jag inte tagit hand om dem speciellt väl. Även mina DS Trainers hålle
Asics olika modeller verkar ha olika hållbarhet. GT-serien verkar genomgående ha en ganska kass kvalitet, där ovandelen slits ut fort. Mina Kayano har som sagt hållt jättebra, trots att jag inte tagit hand om dem speciellt väl. Även mina DS Trainers hålle