Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:02Staffan, jag sprang mitt första Stockholm marathon i år och jag var som ett lik ett helt dygn efteråt och väldigt seg andra dygnet. Provsprang i lugnt tempo fyra dagar senare och då ville inte benen bära alls. Tror de första som sprungit sin första mara h
Staffan, jag sprang mitt första Stockholm marathon i år och jag var som ett lik ett helt dygn efteråt och väldigt seg andra dygnet. Provsprang i lugnt tempo fyra dagar senare och då ville inte benen bära alls. Tror de första som sprungit sin första mara h
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 19:35Jag joggade 7 km dagen efter Budapest Marathon..och nu fyra dagar efter så har det blivit 30 km löpning (sammanlagt)....Jag tror att det naturligtvis handlar om hur mycket och hur länge man springer i vardagen.. Paret Paraniaks är vana vid att kuta runt e
Jag joggade 7 km dagen efter Budapest Marathon..och nu fyra dagar efter så har det blivit 30 km löpning (sammanlagt)....Jag tror att det naturligtvis handlar om hur mycket och hur länge man springer i vardagen.. Paret Paraniaks är vana vid att kuta runt e
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 15:06Jag funderar i liknande banor fast tvärtom.
Ska springa Göteborgsvarvet men börjar nu blir sugen även på Stockholm Marathon två veckor senare. Tycker att jag borde kunna se Varvet som ett uppladdningspass inför Maran. Eller vad säger ni?
Jag funderar i liknande banor fast tvärtom.
Ska springa Göteborgsvarvet men börjar nu blir sugen även på Stockholm Marathon två veckor senare. Tycker att jag borde kunna se Varvet som ett uppladdningspass inför Maran. Eller vad säger ni?
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 17:10Johanna: Jag (och säkert många andra) körde den taktiken inför årets gbg-varv och SM, och för min del funkade det mycket bra. Körde inte absolut max på varvet, men som ett ordentligt sista långpass inför maran funkade det mycket bra. Hann till och med att
Johanna: Jag (och säkert många andra) körde den taktiken inför årets gbg-varv och SM, och för min del funkade det mycket bra. Körde inte absolut max på varvet, men som ett ordentligt sista långpass inför maran funkade det mycket bra. Hann till och med att
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 17:42Låter vettigt, jag har aldrig sprungit varvet så jag har inte heller nån tid jag måste slå utan kan kosta på mig att ta det lite lugnt.
Låter vettigt, jag har aldrig sprungit varvet så jag har inte heller nån tid jag måste slå utan kan kosta på mig att ta det lite lugnt.