Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur ser din slityta ut!
You need to log in to create posts and topics.

12

Halloj!
Jag tycker det är ganska kul att kolla slitytan på skor. Det säger ju en del om vilket steg man har. Häromdan när jag satt på banken och väntade så var det en kille framför vars högersko var helt, och jag menar helt, nedsliten på yttersidan av sul

jag markerar denna tråden som ointressant nu för bilden tar flera minuter att ladda ner!

gör den? För mig går det på nolltid, mysko...bilden är bara 244 KB stor.

-AT- du måste ha seg uppkoppling. Inga problem med den bilden.

Precis vad jag tänkte, jag laddade hem bilden på ingen tid alls. Eller väldigt fort iaf.

På alla mina löparpjuck är det mest slitet precis under främre trampdynan bakom stortån.

Intressant även att på ovansidan går de alltid sönder längs med sidan av stortån.

Intressant! Jag sliter mina löparskor på i stort sett hela främre halvan av sulan, lite mer på utsidan än på insidan. Plus allra längst bak i hälen, också något mot utsidan. Antar att hälslitaget beror på att jag har gått lite i skorna också.

Mina skor blir alltid extremt slitna på utsidan av hälen, mera på höger än vänster sko... skorna brukar vara slut efter cirka 900 km. Har nästan alltid kört med skor med mycket dämpning i men har nu även investerat i ett par lätta Nike Free. Får se om de

Spännande David. Jag har samma yta som du. Skönt att se att jag inte är ensam.

1 sec typ.

12