Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 00:02Din 10 km tid är tillräkligt bra för att klara 5 timmar på marathon, minst 4 mil träning i veckan är önskvärt, ett långpass i veckan på minst 20 km är bra, långpassen får gärna gå med lågpuls-tempo, några kan gärna gå i det tempo som du behöver ha för att
Din 10 km tid är tillräkligt bra för att klara 5 timmar på marathon, minst 4 mil träning i veckan är önskvärt, ett långpass i veckan på minst 20 km är bra, långpassen får gärna gå med lågpuls-tempo, några kan gärna gå i det tempo som du behöver ha för att
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 20:07Liten delrapport: har tränat bättre i sommar än tidigare somrar - långsamma långpass och kortare snabba (snabbt för mig alltså) pass. Intervallerna har fortfarande inte blivit av...
Igår sprang jag mitt 10 km lopp på 53:21 och är jättenöjd med loppet! Nu
Liten delrapport: har tränat bättre i sommar än tidigare somrar - långsamma långpass och kortare snabba (snabbt för mig alltså) pass. Intervallerna har fortfarande inte blivit av...
Igår sprang jag mitt 10 km lopp på 53:21 och är jättenöjd med loppet! Nu
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 12:41Måste förstås rätta min tid nu när jag fått den officiella tiden: 53:15
Yeaahh!
Måste förstås rätta min tid nu när jag fått den officiella tiden: 53:15
Yeaahh!
Quote from Funbeat user on 30 September 2013, 20:47Och för alla intresserade (H) slänger jag in gårdagens Berlin Marathon tid: 4:32:02.
PB med drygt 34 minuter! Det var dessutom så roligt att springa! Så nöjd och glad!
Och för alla intresserade (H) slänger jag in gårdagens Berlin Marathon tid: 4:32:02.
PB med drygt 34 minuter! Det var dessutom så roligt att springa! Så nöjd och glad!
Quote from Jonny Persson on 30 September 2013, 20:54Grattis Annie!
Grattis Annie!
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 13:40whaaaow grattis :-)Är impad
whaaaow grattis :-)Är impad
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 14:48Tack Marcus och Ulrika!
Tack Marcus och Ulrika!
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 19:50Wow, stort grattis!!! Härlig läsning. 🙂
Wow, stort grattis!!! Härlig läsning. 🙂