Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 10:27Tack för tipsen och all hjälp. Trevlig sommar.
Mvh/Jonas
Tack för tipsen och all hjälp. Trevlig sommar.
Mvh/Jonas
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:49Då TS verkar ha fått svar på sina frågor lånar jag tråden lite och passar på att fråga vad det finns för bra skoalt. till mig som har lite bredare fötter? Jag har så att säga ankfötter och tänkte byta bort mina shimano pga ganska många anledningar. Vilket
Då TS verkar ha fått svar på sina frågor lånar jag tråden lite och passar på att fråga vad det finns för bra skoalt. till mig som har lite bredare fötter? Jag har så att säga ankfötter och tänkte byta bort mina shimano pga ganska många anledningar. Vilket
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:52Sidi har Mega för bredare fötter.
Deras vanliga fungerar för mina korta, höga och breda fötter om vristspännet räcker till.
Sidi har Mega för bredare fötter.
Deras vanliga fungerar för mina korta, höga och breda fötter om vristspännet räcker till.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 21:56Jag har platta, breda fötter och kör Sidi Genius 5.5 Carbon - de är supersköna!
Jag har platta, breda fötter och kör Sidi Genius 5.5 Carbon - de är supersköna!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:44Har funderat lite på 6.6, jag får väl åka in och testa någon dag helt enkelt...
Har funderat lite på 6.6, jag får väl åka in och testa någon dag helt enkelt...
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:47Jag har ergo 1 och 2 med fotbäddar så är fossingarna glada.
Jag har ergo 1 och 2 med fotbäddar så är fossingarna glada.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 22:59Har köpt ett par Gaerne tri-skor som är riktigt breda o supersköna. men tyvärr lite för korta för mig. Otroligt! Första gången jag hittat ett par skor som är breda nog utan att vara tok-långa.
Har köpt ett par Gaerne tri-skor som är riktigt breda o supersköna. men tyvärr lite för korta för mig. Otroligt! Första gången jag hittat ett par skor som är breda nog utan att vara tok-långa.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:01Du kan göra som Donald Duck, vik simfoten.
Du kan göra som Donald Duck, vik simfoten.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 11:14Instämmer i Davids rekommendation. I mitt fall är det uppgifter från 3:e part men Sidi fick beröm för sina. Vet dock inte namnet på dom?
Instämmer i Davids rekommendation. I mitt fall är det uppgifter från 3:e part men Sidi fick beröm för sina. Vet dock inte namnet på dom?
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 23:08Mina klumpfötter mår bra i ett par Sidi av Mega-modell. Genius 5.
Mina klumpfötter mår bra i ett par Sidi av Mega-modell. Genius 5.