Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är många konkurrenter verkar det som... Eftersom intresset går i en dalande båge.

När jag gick med här så fanns det riktiga proffs som gav tips. Det var ju superinspirerande! Sen kom en rolig period då alla blev förbannade på alla bara för att någon

För att dra in folk på webben krävs det mer underhållning tror jag, typ intressanta artiklar och pryltester, läsarundersökningar etc. Något man antingen kan hålla med om eller tycka är helt fel, så det skapas debatt och åsikter. Något som får en att tycka

Håller med Annica!

Historiskt sett så har ju jag varit väldigt aktiv i olika trådar. Framför allt tyckte jag att det var roligt att hjälpa vilsna själar med lite tips här och där om ditten och datten, samtidigt som jag själv fick mycket hjälp med träning

Håller nog med. Det är inte så många diskussionsämnen som lockar lägre. Vet faktiskt inte var fantasterna håller hus nu för tiden. Förr var det roliga diskussioner därför att det fanns en del riktiga nerdra på olika ämnen som gärna gav sig in i diskussion

Jag hör till dem som gärna läste (och fortfarande letar) trådar - vissa med stor behållning - men varit lite "blyg" i att synas själv.
Ja, det är några profiler som dragit sig tillbaka, och det är väl så det funkar i många sammanhang. Tråkigt, dock, att i

Delvis tror jag funbeat-appen är ett problem. Många reggar nog numer träningen via appen, och det funkar inte bra att läsa diskussionerna via appen. Kanske skulle ett bättre interface till diskussionerna i appen hjälpa?

Själv kör jag Suunto klocka, och d

Det pratas här lite grann om lopp, hit och dit. Varför är det så självklart att alla vill springa lopp, när man kan - från sin 10K-tid, från sin bästa 1/2-tid, för att inte tala om 10 miles se hur bra du är, utan att skuffas med en massa svettiga kärringa

Det var en annan sorts diskussionsforum i början när det inte var så många medlemmar - man "kände" ju många (ja iofs lärde känna på riktigt också) när det var samma personer som återkom i diskussionerna. Men nu är det inte samma familjära diskussioner. Ko

Om det vore enklare att läsa diskussioner i appen skulle det nog sätta sprätt på diskussionerna lite, tror jag. Jag tror Funbeat på allvar måste ta steget över till att vara en sida som är mobil för att ta fart igen, och allt måste med. Inte bara träninge

Annicas första inlägget pekar på många punkter jag håller med i. Men uppriktigt sagt tror jag inte att det går att vända trenden. Då skulle sajten behöva formas om rejält vilket i sin tur skulle skrämma bort en del befintliga användare. Helt klart är dock