Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En bov kan vara att så många delar bara är klara till 80%, det finns mycket o det kan bli bra men det händer inte mer, det bara tar stopp i det oklara tillståndet, tidigare orkade jag påpeka detta för Olle o co men då inget händer så finner jag ingen anle

Helt övertygad om att det är troll och dryga profiler som lett fram till denna forumdöd. Inget unikt för Funbeat direkt utan har sett det på de flesta forum där man tycker att folk ska tåla lite, eller det ska vara högt i tak och allt vad man nu försvarar

Allvarligt så fattar jag inte varför folk flyttar till Facebookgrupper, de är ju helt hopplösa. Alla ämnen fladdrar förbi i en fart och drunknar i andra inlägg och deet finns inget vettigt sätt att bläddra . iaf har jag inte hittat det. Förmodligen hålle

Ett modernt forum. Man måste kunna lägga upp bilder, inte bara länka.

Läsarundersökningar (polls), trivialt men kul och engagerande.

Redaktionellt material som skapar åsikter och debatt.

En mer inbjudande förstasida (både mobilt och dator).

Bra! Klubbar vi det?

Men vad är en mer inbjudande förstasida t ex?

Som den ser ut nu så är nästan vad som helst bättre om jag ska vara brutalt ärlig. Jag har sett Excelark som varit mer inspirerande.

Den sidan man möts av på http://www.funbeat.se när man är inloggad, även om den är bra på många andra sätt, bör inte vara ettan.

Hade varit bra att enkelt kunna lägga in bilder (klippa/klistra).

Bättre sökfunktion.

Läsa forum & söka från mobilen.

Kanske kul om det fanns ett ställe att lägga upp (vetenskapliga) artiklar / dokument i ämnet.

OK, är det någon som är inblandad i utveckling och formgivning av Funbeat som läser den här tråden då?

Inte helt säkert, om de jobbar hårt på att förbättra sidan kanske de inte hinner sitta och surfa 🙂

Ja jag tror det finns andra fora att vara på. Men måste ändå bemöta påståendet om att det skulle vara några "troll" som gjort att detta sjunkit i deltagande. Sidan borde väl snarare vara rädd om de "troll" de i så fall har?

Hur tänkte man där? Lika fient