Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förbättrade forumfunktioner med prenumerationsfunktioner så man kan välja vilka underforum, trådar etc som man vill ha notiferingar från och stöd för Tapatalk. Aktiva moderatorer som underhåller alla underforum och diskussioner.
Se XenForo som exempel på

Jag använder inte appen utan kollar Funbeat i mobilens webbläsare. Det funkar ok men det är ytterst sällan jag svarar på en diskussion eller reggar en träning via mobilen - helt enkelt för att det är för pilligt. Nån gång tänker jag att jag ska svara sena

Ju mer elektronik desto mindre socialt.
Ursäkta mig, men född annu dazumal så tycker jag ni tyvärr ej är tokiga, vilket är bra.
Ni är banne mig dumma.

Idag anser ni att ju mer elektronik desto bättre.
Men mänskligare?

K-G, du klarar nog att hänga på funbeat med vanlig postgång, men det är många andra som t.o.m skrotat sin dator och bara kör en telefån. Får man med dem, får man fler som kan diskutera.

/En som mest läser, men gjorde det mer förr.

Helt klart lägre aktivitet än den en gång var (simnings-gruppen verkar helt död t.ex.). Men jag tror det är en generell trend på nätet där diskussioner gått från traditionella forum till andra sociala medier, framförallt grupper på Facebook.

Vilket i må

K-G, projicera inte Din egen självbild på alla oss andra. Tack!

"Ni är banne mig dumma."

Men, för att återgå till ursprungstråden så - jag tror att Adrian är något på spåren; Facebook.

Jag är rätt aktiv där själv och ser hur grupper bildas med utmanin

Håller med. Har aldrig varit stor diskuterare, snarare startat mer lättsamma trådar då å då på den tiden det fortfarande fanns folk som följde upp på dem.
Nu är det mesta som dyker upp ganska irrelevant för mig som varken äger en garmin eller springer ma

De flesta som är aktiva på forum, är det inte så länge. Man börjar när man får ett nytt intresse, och har då såklart många frågor och är intresserad av att lära sig mer. Sedan går det några år, och man tröttnar lite, antingen för att det inte finns så mån

Sylvia.
Jag anses dum av elektronikmänniskor och det tar jag som en komplimang.

Har varken telefon eller TV. (t+)

Jag föredrar människor i verkliga livet som för mig är öga mot öga.
Jag skrev en hel del förr här,
men fick ju höra vilken idiot jag var/ä

Idag åt jag majspannkaka med hallonsylt och vispgrädde. Tyvärr är det så krångligt att lägga upp en bild här att jag avstår. (Facebook style) BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif

Jo, det är nog till stor del facebook som är boven - det är s