Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Personligen har jag fortfarande inte vant mig vid den "nya" designen. Tycker fortfarande att den gamla såg vänligare och hemtrevligare ut 😀

Det pratas mycket om formen här men det betyder ju ingenting, innehållet är allt. Se på tex happymtb som har ett helt hopplöst forum men där innehållet är så livskraftigt och kul att folk hänger där ändå.

Min analys av "Funbeatdöden" är att man lät viss

Sylvia (t+) 🙂

Visst brukar det heta att "content is king", men nån måtta på hur omodernt ett forum kan vara innan man tröttnar finns faktiskt. Börjes förslag gillade jag också, det vore bra med en area för vetenskapliga artiklar t ex. Ett ställe där ar

Happy har också hela sin grundidé i att det ska vara trevligt, "Happy" liksom. Även om det ibland har börjat bli lite drygt där också emellanåt.

Saken är ju den att när de som ledsnat på de dryga personer försvunnit så kommer de antagligen inte tillbaka

Har du kollat på vad FunBeat står för i översättning? 🙂

Hatiska och inskränkta människor kommer garanterat samlas om det börjar skrivas hej vilt i olika ämnen. Det gör de alltid! Men de ses aldrig till om de inte kan hata något.

Alla förstår dig.

Var jag nu en dryg person?

Antagligen! Har jag iom detta drivit Fredrik från detta forum? Inte en chans! Han sitter i tapeten här.

Det är annat folk som behöver hit. Det är riktigt fina ideer som kan utläsas! 🙂

Jag tror du kommer hitta rätt stora hål i tapeten om du tycker att jag sitter i den...

Funbeat må ha kul i titeln men det har aldrig genomsyrat de delar av forumet som jag brukade hänga på. Vad jag vet har det heller aldrig varit uttryckt av skaparna på samma sätt som Happy gjorde från början.

Tes bevisad.

Jag tycker bättre om FunBeat än om Happy. Det är personligt och olika från person till person. Vad de som skapar dessa sidor väljer att kalla dem är ju helt utanför vårt styre!

Vill inte alla skapa en sida som är happy?

Tror de flesta tänk

Tycker allt blev lite för strukturerat. Även m jag kanske kan bortse ifrån att jag fick skäll för att jag hade fräckheten att skriva en motorsportblogg på den här sidan 😀