Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi bör nog inte göra FunBeat till ett politiskt forum?

Det finns risk att vissa tycker att det inte är proportionerligt att ge nio äpplen till en och låta nio andra få dela på ett? 🙂

Politik eller ej, det är kul att diskutera. 🙂

Nja det tror jag faktiskt inte! 🙂

Men om du vill. Om jag som arbetar varje dag tar all min lön för att försörja ett ensamkommande barn(allt över hyra och basal mat) så kan jag bara försörja det i max 6 månader. Sen är jag bankrutt på min lön. Hur väl m

Men att bevara FunBeat har inget med flyktingströmmar att göra?
Även om vissa bör fundera över sin egen moral. Tex vår regering! Signalpolitik dödar. Speciellt falsk sådan.

Så bättre att hålla allt på en nivå av träningssida?

Andreas, jag säger inte att du har fel utan låter verkligheten tala för sig: Ett stendött forum. Sen kan du och Silva tycka en massa saker men det förändrar inte det faktum att aktiviteten på forumdelen av FB är borta.

Så vad tycker du att vi ska göra åt det? Inte vad vi borde gjort nu, utan vad kan vi göra nu?

Är det inte lite mitt eget fel egentligen? Jag har helt enkelt inte prioriterat forumet av olika anledningar. Dock har jag försökt följa med i tex gruppen "göteborgsvarvet sub 2" och sedan mest skummat av de andra trådarna. Det är ju mycket upp till oss s

Det som skulle driva mig mer till forumet är att kunna prenumerera på vissa trådar och även hela grupper och få mail antingen direkt när någon skriver något eller en aggregerad version med det som hänt senaste dagen eller veckan.
Så har jag gjort på forum

Ja det där med att prenumerera på olika trådar eller grupper borde inte ligga så långt bort då det funkar bra med tex "personliga meddelanden" och "träningspass och blogginlägg", där jag får epost om det.

Bra förslag Anders Andersson!

@Olle (t+)

Jo, det är en bra idé. Jag tror också på att försöka titta lite på facebook. Tex en sån sak som "Like" - det kan tyckas fånigt men ibland vill man (jag) visa min uppskattning för ett inlägg och då vore det praktiskt (och i längden spara MB för funbeat.se)