Quote from Funbeat user on 10 September 2015, 09:53Japp, håller med om det med Christer. Det saknar jag när det tex är ett intressant ämne(tråd) och jag vill hitta tillbaka även om jag inte skrivit i den.
Japp, håller med om det med Christer. Det saknar jag när det tex är ett intressant ämne(tråd) och jag vill hitta tillbaka även om jag inte skrivit i den.
Quote from Funbeat user on 10 September 2015, 18:09(t+) Christer!
(t+) Christer!
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 18:02Stefan: Så länge det på något sätt sprattlas med armar och ben på sunda personer så kan inte ens de som hatar bort folk få helt stopp på forumet.
Stefan: Så länge det på något sätt sprattlas med armar och ben på sunda personer så kan inte ens de som hatar bort folk få helt stopp på forumet.
Quote from Funbeat user on 14 September 2015, 22:07Visst kan vi hålla på att skylla på utvecklarna eller på facebook men eg finns bara ett sätt att göra forumet bättre och det är att vara mer aktiv. Ställa frågor, svara på frågor, starta seriösa diskussioner om träning eller om något helt annat. Starta fu
Visst kan vi hålla på att skylla på utvecklarna eller på facebook men eg finns bara ett sätt att göra forumet bättre och det är att vara mer aktiv. Ställa frågor, svara på frågor, starta seriösa diskussioner om träning eller om något helt annat. Starta fu
Quote from Funbeat user on 15 September 2015, 21:30Klockrent Anders jag instämmer helt! Tillsammans gör vi ett bra forum ännu mer Funbeat????!
Klockrent Anders jag instämmer helt! Tillsammans gör vi ett bra forum ännu mer Funbeat????!
Quote from Funbeat user on 16 September 2015, 20:58Jag saknar att inte kunna kommentera andras träningar från mobilen. Jag använder inte appen och kan inte spara kommentarer jag skriver på mina vänners träningar. Trist, då blir det bara ett gilla fast jag hellre hade velat skriva en rad.
Jag saknar att inte kunna kommentera andras träningar från mobilen. Jag använder inte appen och kan inte spara kommentarer jag skriver på mina vänners träningar. Trist, då blir det bara ett gilla fast jag hellre hade velat skriva en rad.
Quote from Funbeat user on 16 September 2015, 21:20Med iphone funkar det, man skickar genom att trycka blå knapp "OK" som dyler upp på tangentbordet när man skriver en kommentar.
Med iphone funkar det, man skickar genom att trycka blå knapp "OK" som dyler upp på tangentbordet när man skriver en kommentar.
Quote from Funbeat user on 16 September 2015, 22:14Att kommentera andras träningspass funkar i Android också. När man visar en persons pass så kommer det upp en "Kommentera-länk" längst ner till vänster. Tryck på denna så får man upp ett inmatningsfält + tangentbord. Tryck på "Klar" längst upp till höger
Att kommentera andras träningspass funkar i Android också. När man visar en persons pass så kommer det upp en "Kommentera-länk" längst ner till vänster. Tryck på denna så får man upp ett inmatningsfält + tangentbord. Tryck på "Klar" längst upp till höger
Quote from Funbeat user on 19 September 2015, 11:01Nu har jag testat och ser att den inte har samma knappar från en gång till en annan.
Ska se om jag kan ta skärmdumpar o visa.Huka er träningskompisar, nu kommer en kommentarsanstormning från mig 😉
Nu har jag testat och ser att den inte har samma knappar från en gång till en annan.
Ska se om jag kan ta skärmdumpar o visa.
Huka er träningskompisar, nu kommer en kommentarsanstormning från mig 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2015, 09:23Ingen app till windows mobil ?
Ingen app till windows mobil ?