Quote from Funbeat user on 29 September 2015, 12:52Jo men då är vi på samma linje. Utveckla, erbjuda något som inte redan finns överallt gratis och gärna i en fräschare förpackning än de befintliga lösningarna helt enkelt.
Lättare sagt än gjort, men alternativet är inget bra.
Jo men då är vi på samma linje. Utveckla, erbjuda något som inte redan finns överallt gratis och gärna i en fräschare förpackning än de befintliga lösningarna helt enkelt.
Lättare sagt än gjort, men alternativet är inget bra.
Quote from Funbeat user on 4 October 2015, 14:38Alla som har en Iphone kan mer än väl delta och skriva i forum. Men de gör det inte så länge det inte finns någon dragg som drar dem till det(oftast någon tråd där de anser att något är fel).
Tror android även de har samma funktioner och lite mer än de u
Alla som har en Iphone kan mer än väl delta och skriva i forum. Men de gör det inte så länge det inte finns någon dragg som drar dem till det(oftast någon tråd där de anser att något är fel).
Tror android även de har samma funktioner och lite mer än de u
Quote from Funbeat user on 4 October 2015, 14:58Ha, Ha.
1. Jag har ingen telefon, ej heller TV. Jag vill vara fri.
2. Som förr.
3. Vi hade inte alltid rätt, men ej heller så ofta fel som dagens s.k. experter.Bakåtsträvare som jag är så saknar jag gamla Funbeat.
När det var enkelt och invant.De,
Ha, Ha.
1. Jag har ingen telefon, ej heller TV. Jag vill vara fri.
2. Som förr.
3. Vi hade inte alltid rätt, men ej heller så ofta fel som dagens s.k. experter.
Bakåtsträvare som jag är så saknar jag gamla Funbeat.
När det var enkelt och invant.
De,
Quote from Funbeat user on 4 October 2015, 15:46Det är lätt att kalla folk rasist! Det är inte lätt att kunna se sitt samvete i ansiktet.
Rasism är inget som bedrivs i Sverige! Även om det är många sjuka hjärnor som påstår det!
Vi får se hur det hur det går på detta forum. Det har eliminerat medlemma
Det är lätt att kalla folk rasist! Det är inte lätt att kunna se sitt samvete i ansiktet.
Rasism är inget som bedrivs i Sverige! Även om det är många sjuka hjärnor som påstår det!
Vi får se hur det hur det går på detta forum. Det har eliminerat medlemma
Quote from Funbeat user on 4 October 2015, 18:54Myggor tillhör en annan ras än den vi moderna människor är, så rasist ?
Ett lika dumt uttryck som solnedgång, wake up ppl 🙂
Myggor tillhör en annan ras än den vi moderna människor är, så rasist ?
Ett lika dumt uttryck som solnedgång, wake up ppl 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2015, 09:04Heff,
Myggor är en annan art än människan så jag tror vi kan kalla dig artist istället för rasist.
Heff,
Myggor är en annan art än människan så jag tror vi kan kalla dig artist istället för rasist.
Quote from Funbeat user on 10 October 2015, 18:56Eftersom alla är artister så ska ni rösta på Martin!
Inte nog med att han är från Lindesberg. Han är jäkligt bra också!(idol)
Eftersom alla är artister så ska ni rösta på Martin!
Inte nog med att han är från Lindesberg. Han är jäkligt bra också!(idol)
Quote from Funbeat user on 4 December 2015, 22:42Bra jobbat alla!
Grattis Martin!!! 😀
Bra jobbat alla!
Grattis Martin!!! 😀
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2015, 19:14K-G har fel i allt han skriver utom att han gillar Neil Young. Det är bra och rätt!
K-G har fel i allt han skriver utom att han gillar Neil Young. Det är bra och rätt!
Quote from Funbeat user on 6 January 2016, 20:18Jag är helt ny på funbeat. Gick med idag!
Det här med forum är dock inget nytt för mig och det som lockade var att kunna kombinera bloggande med träningslogg och forum... Precis de tre funktioner jag ville ha på samma sida. Sedan får jag se om jag inte f
Jag är helt ny på funbeat. Gick med idag!
Det här med forum är dock inget nytt för mig och det som lockade var att kunna kombinera bloggande med träningslogg och forum... Precis de tre funktioner jag ville ha på samma sida. Sedan får jag se om jag inte f