Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kikade in på HappyMTB och det forumet är ganska hemskt. Det är mer en anslagstavla. Helt ostrukturerat och svårt att hantera. Bättre är att gå mot ett riktigt forum.
Fördelen som Happy har är att det är cykelcentrerat så man slipper bry sig om allt so

vBulletin skulle väl fungera?

"Jag kikade in på HappyMTB och det forumet är ganska hemskt. Det är mer en anslagstavla. Helt ostrukturerat och svårt att hantera. Bättre är att gå mot ett riktigt forum.
Fördelen som Happy har är att det är cykelcentrerat så man slipper bry sig om allt s

Sylvia, jag och vad det verkar nästan alla andra tröttnade redan innan det kom till uteslutning, klimatet var redan då otrevligt med mycket personliga påhopp.
Jag vill minnas att det då och då kom upp förslag på förändringar men alla dom förslagen sågade

Tycker också grupperna är och varit ett gissel för nykomlingar att ge sig in i diskussioner.
Det vore bra med en lättillgänglig listning med samtliga nya trådar. Det är ju inget som förhindras att få med nuvarande funktionalitet, men just gruppindelningen

Konstruktiv kritik - till skillnad från gnäll - är bra, jag hoppas bara att någon från teamet bakom läser också.

För vi kan tycka och tänka tills vi blir blå utan att det betyder något om inte någon som har något med saken att göra läser eller är medvete

Jag håller inte med dig Stefan! Jag tror inte det är lättkränkta individer som vill täppa till truten på andra, som kommer att driva forum framåt.

Det finns faktiska mätningar på hur mycket du snackade under en period då de du hatar inte pratade. Det ble

Sylvia: Så lätt får vi inte göra det i vår jakt att göda vår egen godhetsnerv! Det är uppskattningsvis 60 miljoner som fått lämnat sina hem. Vet du hur många som får plats i en Herkules? Inte tillräckligt många, och det vet jag för jag har tom hoppat ut u

Denna post är ett exempel på att de som styr sidan inte bryr sig.

De vill tex inte ta tag i problem med felindexering när konversation bryts till ny sida.

Varför? Det handlar om att ändra en siffra i koden!

Det är nog troligt att vi talar för döva öron

Jo, jag vet. Jag ville bara så ett frö till en diskussion kring hur snacket har gått idag. Om svenska regeringens lamhet. 🙂

Räddar vi tio, tjugo eller kanske femtio personer har vi ändå räddat dessa...