Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 16:45Tack Jonas, för de härliga definitionerna. Jag är förtjust i sånt där, att veta ords ursprung.
Undrar alltid vad pederast kommer ifrån. Låter farligt nära just det där Pedes. ;~)
Tack Jonas, för de härliga definitionerna. Jag är förtjust i sånt där, att veta ords ursprung.
Undrar alltid vad pederast kommer ifrån. Låter farligt nära just det där Pedes. ;~)
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2012, 16:55Men Jonas, heter det verkligen Velico? Heter det inte Veloci?
Men Jonas, heter det verkligen Velico? Heter det inte Veloci?
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 18:38Tillbaks till förra årtusendet ?
Tillbaks till förra årtusendet ?
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 18:59Velovaddå? Im a cyclist 😉
Velovaddå? Im a cyclist 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 19:09Jag tar på mig titeln hedonist. I det ingår njutningen av att cykla. Men också en mängd andra saker.
Jag tar på mig titeln hedonist. I det ingår njutningen av att cykla. Men också en mängd andra saker.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 19:14Anders, jag går på hedonist, med dess samtliga betydelser 🙂
Anders, jag går på hedonist, med dess samtliga betydelser 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 19:20Självklart velocipedryttare, det står det i telefonkatalogen efter mitt namn 🙂
Självklart velocipedryttare, det står det i telefonkatalogen efter mitt namn 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 20:16Pedalocos alternativt kadensianer.
Pedalocos alternativt kadensianer.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 21:12"Cycling Explained "
http://www.xtranormal.com/watch/12674956/cycling-explained?page=1
Rätt och slätt tvär enkelt;)
Vänligen
P.
"Cycling Explained "
http://www.xtranormal.com/watch/12674956/cycling-explained?page=1
Rätt och slätt tvär enkelt;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 13:25Hehe Bruse, bonus för ordvitsen.
Gillar också "velocipedryttare". Fasionabelt så det förslår!
Hehe Bruse, bonus för ordvitsen.
Gillar också "velocipedryttare". Fasionabelt så det förslår!