Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 13:45"En cykel är alltid en cykel! Men en cyklist utan en cykel är BARA en människa"!
Fransk tänkare...
"En cykel är alltid en cykel! Men en cyklist utan en cykel är BARA en människa"!
Fransk tänkare...
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 14:01@ Bruce : Jo du har rätt. Jag är barnsligt förtjust i ord och dess betydelse, samtidigt som jag är lite av dyslektiker när det kommer till att förmedla ord i skrift.
En inte helt lyckad kombination. 🙁Sen för att för klarhet i det här med " - PED - "
@ Bruce : Jo du har rätt. Jag är barnsligt förtjust i ord och dess betydelse, samtidigt som jag är lite av dyslektiker när det kommer till att förmedla ord i skrift.
En inte helt lyckad kombination. 🙁
Sen för att för klarhet i det här med " - PED - "
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2012, 15:44Då borde ju jordbrukare vara pedofiler, som gillar det som växer upp! 🙂
Då borde ju jordbrukare vara pedofiler, som gillar det som växer upp! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 21:31Fotgängare vad är det?
Fotgängare vad är det?
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2012, 22:46Höll på å svara pederast... men det gjorde jag aldrig. Eller hur?
Höll på å svara pederast... men det gjorde jag aldrig. Eller hur?
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 08:44Varning för velocipedryttare - får väl skriva det på dörren hemma.
Varning för velocipedryttare - får väl skriva det på dörren hemma.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 22:13Så där, nu har jag titulerat mig velocipedryttare i profilen. 🙂
Så där, nu har jag titulerat mig velocipedryttare i profilen. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:03Var tvungen att haka på den trenden, cykeln är ju faktiskt mer värd en bilen!
Var tvungen att haka på den trenden, cykeln är ju faktiskt mer värd en bilen!
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 11:37Cykelryttare heter det. Punkt, slut.
Cykelryttare heter det. Punkt, slut.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 13:42jag googlade velociepedryttar och det första från wikipedia säger detta om vad en viss Nils Edvard Raab, Polismästare Uppsala författade...
När de första cyklarna kom till Uppsala i slutet av 1880-talet lät Raaben författa ett "velocipedreglemente" för
jag googlade velociepedryttar och det första från wikipedia säger detta om vad en viss Nils Edvard Raab, Polismästare Uppsala författade...
När de första cyklarna kom till Uppsala i slutet av 1880-talet lät Raaben författa ett "velocipedreglemente" för