Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 08:41Anders tips är det jag skulle satsa på (om möjligt).
Anders tips är det jag skulle satsa på (om möjligt).
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 09:19Ja och mental målbildsträning som någon föreslog.
Dock får man som Christer se upp med träningsvärk om man inte är tränad. Då kan ju sprintträningen göra mer skada än nytta.
Var tog TS vägen :-)?
Ja och mental målbildsträning som någon föreslog.
Dock får man som Christer se upp med träningsvärk om man inte är tränad. Då kan ju sprintträningen göra mer skada än nytta.
Var tog TS vägen :-)?
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 09:21Löpakuten?
Löpakuten?
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 09:32En gång 500:- Det kan va värt det men jag skulle satsa mer långsiktig. Men det var inte frågan här. Jag skulle även kunna skriva att "du är ung, det går fler tåg" men det är inte så man känner det om man startar en sån här tråd 🙂
En gång 500:- Det kan va värt det men jag skulle satsa mer långsiktig. Men det var inte frågan här. Jag skulle även kunna skriva att "du är ung, det går fler tåg" men det är inte så man känner det om man startar en sån här tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 09:37Dödsmetall!
Dödsmetall!
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 09:43JA! Det sorterar jag under mental träning.
JA! Det sorterar jag under mental träning.
Quote from Jonny Persson on 21 March 2012, 09:47Metal training menar du nog AM.
Metal training menar du nog AM.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 10:10Såklat. Ja stavlar så himmla skruttit iblan.
Såklat. Ja stavlar så himmla skruttit iblan.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 19:06Tack alla! Jag kunde inte svara på era inlägg tyvärr, men jag tog emot era tips 🙂 Och tack så mycket, jag kom faktiskt vidare! (en slags uttagning till en tävling var det) Tiden kanske inte var den bästa, men,men. Och ja, nästa gång ska jag vara ute i b
Tack alla! Jag kunde inte svara på era inlägg tyvärr, men jag tog emot era tips 🙂 Och tack så mycket, jag kom faktiskt vidare! (en slags uttagning till en tävling var det) Tiden kanske inte var den bästa, men,men. Och ja, nästa gång ska jag vara ute i b
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 20:29Grattis och bra inställning! Glöm inte att alla tåg inte ser ut som tåg bara :P.
Grattis och bra inställning! Glöm inte att alla tåg inte ser ut som tåg bara :P.