Quote from Guest on 12 September 2010, 19:12Hur ser springschemat ut veckan efter när man sprungit (Sthlm) halvmara på lördagen?
Vågar man springa max på milen en vecka efter (Kung Björn-loppet), eller är det för tidigt och dumt? Vill passa på då formen känns galet bra...
Hur ser springschemat ut veckan efter när man sprungit (Sthlm) halvmara på lördagen?
Vågar man springa max på milen en vecka efter (Kung Björn-loppet), eller är det för tidigt och dumt? Vill passa på då formen känns galet bra...
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:22Min vecka efter lördagens halvmara (dock i Hultsfred)
Sön: Måleråsloppet 8km
Mån: 7km + Styrkegympa
Tis: 7km + Cykling
Ons: Intervaller
Tors: 12km + Styrkegympa
Fre: Intervaller
Lör: 7km
Sön: Långa terräng-DM 12km
Min vecka efter lördagens halvmara (dock i Hultsfred)
Sön: Måleråsloppet 8km
Mån: 7km + Styrkegympa
Tis: 7km + Cykling
Ons: Intervaller
Tors: 12km + Styrkegympa
Fre: Intervaller
Lör: 7km
Sön: Långa terräng-DM 12km
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:25@Markus
Som en vanlig vecka på jobbet 😀
@Markus
Som en vanlig vecka på jobbet 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:49jag är helt gröngöling vad gäller löpning och ffa halvmaror. Jag sprang igår. Gick helt ok och förrutom en stelhetskänsla i höger höft och baksida lår så känner jag mig fysiskt mer fräsch än vad jag vågade hoppas på... jag planerar att köra lugn distans p
jag är helt gröngöling vad gäller löpning och ffa halvmaror. Jag sprang igår. Gick helt ok och förrutom en stelhetskänsla i höger höft och baksida lår så känner jag mig fysiskt mer fräsch än vad jag vågade hoppas på... jag planerar att köra lugn distans p
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:49I vanliga fall skulle jag nog ta det lite lugnt de första dagarna, och sen trappa upp igen, men nu är det ju Lidingö om bara några veckor, så nu är det bara att sticka rakt ut i backarna ;)!
I vanliga fall skulle jag nog ta det lite lugnt de första dagarna, och sen trappa upp igen, men nu är det ju Lidingö om bara några veckor, så nu är det bara att sticka rakt ut i backarna ;)!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:14Jag kommer att låta joggingskorna stå tills jag känner för att ta en runda. Nästa lopp är Hässelbyloppet 14/10 så senast då 😉
Jag kommer att låta joggingskorna stå tills jag känner för att ta en runda. Nästa lopp är Hässelbyloppet 14/10 så senast då 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:31men är det inte den 10:e eller???
men är det inte den 10:e eller???
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:36Ja, det har du rätt i. Jag försökte INTE fuska till mig en längre vila 😀
Ja, det har du rätt i. Jag försökte INTE fuska till mig en längre vila 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:06då tycker jag att det är på tiden att jag och min hare slår våra kloka ihop före starten eller vad tycker du?:) lite kaffe och peppande ord innan kanske???
då tycker jag att det är på tiden att jag och min hare slår våra kloka ihop före starten eller vad tycker du?:) lite kaffe och peppande ord innan kanske???
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:07jag ska nämligen också springa hässelbyloppet:)
jag ska nämligen också springa hässelbyloppet:)