Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:17Ja, jag har fått med mig en jobbkompis men vi får givetvis träffas innan och lägga upp takten/taktiken 😉
Ja, jag har fått med mig en jobbkompis men vi får givetvis träffas innan och lägga upp takten/taktiken 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:25under 60 är det väl? 🙂
under 60 är det väl? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:32Oj, ja, nåt mål ska jag väl ha! Vi kör på det (t+)
Oj, ja, nåt mål ska jag väl ha! Vi kör på det (t+)
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:38taget!
taget!
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 00:01Efter en halvmara brukar jag ta 2 löpvilodagar. Kan nog ta 5-6 dagar innan jag känner mig fräsch igen. Tog ännu längre tid förr i tiden när jag inte sprang lika mycket. Att tävla dagen efter en halvmara hör dock till undantagen.
Om du kan maxa ett millop
Efter en halvmara brukar jag ta 2 löpvilodagar. Kan nog ta 5-6 dagar innan jag känner mig fräsch igen. Tog ännu längre tid förr i tiden när jag inte sprang lika mycket. Att tävla dagen efter en halvmara hör dock till undantagen.
Om du kan maxa ett millop
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:15Varudeklaration: 45 år och Svensson(+)motionär
Kommer att ta ett mycket lugnt återhämtningspass ti el. on. 5-10 km beroende på hur allt känns. Är sugen på ett lugnt skönt långpass till helgen, men är helt beredd på att korta ner om det inte känns 100. In
Varudeklaration: 45 år och Svensson(+)motionär
Kommer att ta ett mycket lugnt återhämtningspass ti el. on. 5-10 km beroende på hur allt känns. Är sugen på ett lugnt skönt långpass till helgen, men är helt beredd på att korta ner om det inte känns 100. In
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 10:54Om du inte har ont någonstans (annat än träningsvärk) tycker jag bara att det är att köra på. Go PB!
Om du inte har ont någonstans (annat än träningsvärk) tycker jag bara att det är att köra på. Go PB!
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 11:06Såhär ser min veckoplan ut:
Måndag: Spinning + core (som intruktör)
Tisdag: Löpning 40 min
Onsdag: Jogga lugnt 50 min
Torsdag: Spinn+simning
Fredag: Vila
Lördag: Kistaloppet 10km
Söndag: Cykel 3h, lugntHur mycket jag kommer att gå på på lördagens mi
Såhär ser min veckoplan ut:
Måndag: Spinning + core (som intruktör)
Tisdag: Löpning 40 min
Onsdag: Jogga lugnt 50 min