Quote from Berit Bengtson on 29 October 2013, 18:05Sara:
Jag tycker du gör ett bra val när du väljer att uppgradera hjulen.Men jag skulle inte betala för att få en 10-delad Ultegra-bakväxel istf en 10-delad 105-bakväxel. Enl mig är skillnaden omärkbar.
Lägg istället extra pengarna på ännu bättre hjul oc
Sara:
Jag tycker du gör ett bra val när du väljer att uppgradera hjulen.
Men jag skulle inte betala för att få en 10-delad Ultegra-bakväxel istf en 10-delad 105-bakväxel. Enl mig är skillnaden omärkbar.
Lägg istället extra pengarna på ännu bättre hjul oc
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 18:24Tack för input Håkan! 🙂 Och ja, tack allihop för att ni bidragit till att göra mig kunnigare inom detta! 🙂
Tack för input Håkan! 🙂 Och ja, tack allihop för att ni bidragit till att göra mig kunnigare inom detta! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 22:39Köpte en ny Shiv 2013 billigt och kommer uppgradera den med Ultegra Di2 6870.
Blir billigare än att köpa en Shiv 2014 (Expert) samt mycket billigare än att gå på Pro:n som har Di2 från början.
Blir nog tom under 30 när allt räknas ihop.Har redan "finhju
Köpte en ny Shiv 2013 billigt och kommer uppgradera den med Ultegra Di2 6870.
Blir billigare än att köpa en Shiv 2014 (Expert) samt mycket billigare än att gå på Pro:n som har Di2 från början.
Blir nog tom under 30 när allt räknas ihop.
Har redan "finhju
Quote from j sollerman on 30 October 2013, 00:13Triathleter behöver väl inte 11-delat, dom ligger väl på 54-11 och trycker hela tiden 😉
Att man blandar komponenter på en tri-cykel är väl inte så konstigt? Det är ju inte precis så att man behöver en da-framväxel? Den använder man ju ytterst sällan. M
Triathleter behöver väl inte 11-delat, dom ligger väl på 54-11 och trycker hela tiden 😉
Att man blandar komponenter på en tri-cykel är väl inte så konstigt? Det är ju inte precis så att man behöver en da-framväxel? Den använder man ju ytterst sällan. M
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 11:53@Sara, fått en klarare bild av vad du är ute efter.
Fördelen för dig skulle vara om du helt enkelt saknat ett bakdrev, kanske velat ha fler kuggar på största, men inte velat avstå något annat drev.
I mitt fall hade jag velat ha ett 18drev bak, har nu 12-2
@Sara, fått en klarare bild av vad du är ute efter.
Fördelen för dig skulle vara om du helt enkelt saknat ett bakdrev, kanske velat ha fler kuggar på största, men inte velat avstå något annat drev.
I mitt fall hade jag velat ha ett 18drev bak, har nu 12-2