Quote from Rasmus Olsson on 12 March 2012, 17:31Den är nog mer allmänt skriven.
Den är nog mer allmänt skriven.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:21En bike fit för 1500kr e värd varenda krona om ja får säga vad ja tycker,va själv hos Klas Johansson(Surte) förra våren å kan bara säga att de va de värt 🙂
En bike fit för 1500kr e värd varenda krona om ja får säga vad ja tycker,va själv hos Klas Johansson(Surte) förra våren å kan bara säga att de va de värt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:28Det verkar Vacansoleil tycka också
Det verkar Vacansoleil tycka också
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 08:58Ang bike fit hade vi ett vårmöte i Hofvet i går, en av punkterna var just bike fit. Nu var killen från Cykelcity inte helt opartisk, men han berättade att de hittills inte har haft någon som har gjort en bike fit med resultatet att inget behöver ändras.
Ang bike fit hade vi ett vårmöte i Hofvet i går, en av punkterna var just bike fit. Nu var killen från Cykelcity inte helt opartisk, men han berättade att de hittills inte har haft någon som har gjort en bike fit med resultatet att inget behöver ändras.
Quote from Rasmus Olsson on 13 March 2012, 09:04En bikefit är som att prova skor. Det är först när du gått i skorna ett tag, som du kan känna om det är rätt eller fel. Inte några minuter i skoaffären.
Inte menat att dissa bikefit, tvärtom! Utan att vi ska se det som ett utgångsläge där det enligt alla
En bikefit är som att prova skor. Det är först när du gått i skorna ett tag, som du kan känna om det är rätt eller fel. Inte några minuter i skoaffären.
Inte menat att dissa bikefit, tvärtom! Utan att vi ska se det som ett utgångsläge där det enligt alla
Quote from Rasmus Olsson on 13 March 2012, 09:04Jag stammar...
Jag stammar...
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:17"Inte menat att dissa bikefit, tvärtom! Utan att vi ska se det som ett utgångsläge där det enligt alla teorier är rätt. "
Ungefär som när man har ställt in enligt Bruses sadelskola 😉
"Inte menat att dissa bikefit, tvärtom! Utan att vi ska se det som ett utgångsläge där det enligt alla teorier är rätt. "
Ungefär som när man har ställt in enligt Bruses sadelskola 😉
Quote from Rasmus Olsson on 13 March 2012, 09:35Japp, å det har jag ju skrivit i skolan också, att det jag skriver är en grund, något att utgå ifrån. Jag har efter min egen skola och bikefitt, pillat på de flesta inställningarna.
Japp, å det har jag ju skrivit i skolan också, att det jag skriver är en grund, något att utgå ifrån. Jag har efter min egen skola och bikefitt, pillat på de flesta inställningarna.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 09:49Ja, nu vill inte jag heller dissa bike fit - jag är ju själv simmare från början och har trots långt medlemskap i triathlonklubben egentligen bara cyklat ordentligt några säsonger sedan jag köpte linjehojen.
Och jag har förstått att sittställningen har st
Ja, nu vill inte jag heller dissa bike fit - jag är ju själv simmare från början och har trots långt medlemskap i triathlonklubben egentligen bara cyklat ordentligt några säsonger sedan jag köpte linjehojen.
Och jag har förstått att sittställningen har st
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 10:12En ordentlig Bikefit tar lätt minst 1 1/2 timme ibland uppemot två om din cykel är svårmekad. Tempocyklar kan ibland vara tidskrävande pga integrerade lösningar i framändan...
En Bikefit är för många ett av dom billigaste sätten att öka sin prestationsför
En ordentlig Bikefit tar lätt minst 1 1/2 timme ibland uppemot två om din cykel är svårmekad. Tempocyklar kan ibland vara tidskrävande pga integrerade lösningar i framändan...
En Bikefit är för många ett av dom billigaste sätten att öka sin prestationsför